RADET spune că ELCEN nu a respectat calendarul de revizii comunicat iniţial

RADET spune că ELCEN nu a respectat calendarul de revizii comunicat iniţial

ELCEN a pus poprire pe conturile RADET, din cauza datoriilor de 3,5 miliarde de lei, cu tot cu penalităţi, pentru agentul termic livrat şi neplătit de regia Primăriei Generale a Capitalei FOTO: Marian Iliescu

RADET informează că ELCEN nu a respectat calendarul de revizii comunicat iniţial şi asumat de Regie, iar apa caldă a parcurs o distanţă dublă faţă de cea normală, până la robinetele din cartierele Colentina şi Pantelimon.

Ştiri pe aceeaşi temă

Programul iniţial prevedea ca CET Sud şi CET Grozăveşti să intre în revizie în intervale diferite.

„Zonele Colentina şi Pantelimon sunt situate la cea mai mare distanţă de centralele din care se face în prezent alimentarea. Practic, apa caldă parcurge până în apartamentele bucureştenilor o distanţă de 14 kilometri, faţă de 7,5 cât era în mod normal, apa ajungând mai rece la consummator“, a precizat RADET, potrivit Agerpres.

Regia precizează că nerespectarea calendarului de revizii a dus la situaţia de a nu putea fi livrată apa caldă locuitorilor din sectorul 2.

„Conform calendarului anual de revizii comunicat de ELCEN pentru anul 2016, transmis către RADET în data de 2 februarie, CET Sud era programat să intre în revizie între 6 – 26 iunie, iar CET Grozăveşti între 8 – 28 august. În fapt, CET Sud a intrat pe 1 iunie, iar CET Grozăveşti a intrat pe 6 iunie, faţă de 8 august, cum era programat iniţial. În aceste condiţii, alimentarea consumatorilor deserviţi de către aceste centrale, respectiv locuitorii sectoarelor 2 şi 3, a fost preluată prin manevre în sistem, de CET Progresu şi CET Vest“, a menţionat RADET.

Întrebat când ar putea reveni la normal situaţia, directorul RADET a spus că nu vrea să rişte şi preferă să nu avanseze o dată.

Locuitorii zonelor Colentina şi Pantelimon din sectorul 2 al Capitalei au rămas, de miercuri, fără apă caldă. RADET a anunţat că situaţia este urmare a faptului că nu există bani pentru reparaţii şi revizii la reţeaua de transport şi distribuţie, după ce ELCEN a pus poprire pe conturile regiei. În replică, ELCEN susţine că locuitorii din cele două cartiere nu au apă caldă pentru că RADET a închis voluntar 75 de puncte termice din sectorul 2.

ELCEN a pus poprire pe conturile RADET, din cauza datoriilor de 3,5 miliarde de lei, cu tot cu penalităţi, pentru agentul termic livrat şi neplătit de regia Primăriei Generale a Capitalei.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările