Podul din Capitală care pune zilnic în pericol vieţile a sute de şoferi: stâlpii de susţinere au probleme mari

Podul din Capitală care pune zilnic în pericol vieţile a sute de şoferi: stâlpii de susţinere au probleme mari

FOTO: Google Maps

Unul dintre cele mai tranzitate poduri din Capitală, Fundeni, are nevoie urgentă de reparaţii. Expertiza podului a arătat că acesta are probleme mari la stâlpii de susţinere şi la structura de rezistenţă, argumentează un angajat din cadrul Primăriei.

Primăria Capitalei doreşte să pornească urgent lucrările de reabilitare a Podului Fundeni fiindcă „stâlpii sunt cu probleme mari” a recunoscut un reprezentant din cadrul Primăriei Municipiului Bucureşti (PMB), informează mediafax.ro. 

PMB vrea să limiteze tonajul şi să treacă cât mai repede la repararea podului. Şoseaua Fundeni, cu tot cu Podul Fundeni, este una dintre cele mai tranzitate artere din Bucureşti, prin care se face legătura dintre Pantelimon şi Doamna Ghica. Mii de maşini trec zilnic prin zonă, atât pe pod, cât şi pe sub el, pe şoseaua care duce în Fundeni şi Dragonul Roşu.

Problemele Podului Fundeni se pot observa şi cu ochiul liber, stâlpii de susţinere sunt crăpaţi şi structura de rezistenţă este afectată.

„Aşa a ieşit şi în expertiză, că stâlpii sunt cu probleme mari. Sper ca cei de Compania Străzi Poduri şi Pasaje să intre acolo cât mai repede. Administraţia Străzilor le-a făcut invitaţie, să vadă ce este în documentaţia DALI, să facă proiectul tehnic, şi să intre de urgenţă acolo”, a precizat, Marius Coaje, consilier al primarului general Gabriela Firea.

Potrivit reprezentantului Primăriei Capitalei, până acum au fost expertizate 28 de poduri din Bucureşti, iar două dintre ele au intrat deja în reparaţii.

„Deocamndată, am început lucrările la Străuleşti şi la Podul Grant, dar vom începe şi Fundeni şi Unirii. Se ia în calcul şi limitarea tonajului la Fundeni, pentru că acolo circulă în prezent orice” a mai declarat Marius Coaje.

Consilierul Gabrielei Firea mai precizează că la Podul Fundeni, construit în 1979, nu s-au făcut vreodată lucrări de reabilitare, „ci doar vopsit, şi odată la câţiva ani aşternut un strat de asfalt”.

În acest vară, Podul Grant a fost băgat în reparaţii capitale, iar lucrările vor dura 24 de luni, cu o investiţie de aproximativ 11 milioane de euro.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:

citeste totul despre: