Noi discuţii pe marginea proiectului Prelungirea Ghencea. Când vor începe lucrările de modernizare în zonă

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Străzile din această zonă, în bună parte, sunt neasfaltate FOTO David Muntean
Străzile din această zonă, în bună parte, sunt neasfaltate FOTO David Muntean

Ieri, primarul general al Capitalei, Sorin Oprescu, s-a întâlnit cu reprezentanţii Grupului de Iniţiativă pentru Prelungirea Ghencea. În cadrul întâlnirii s-a discutat despre actuală situaţie din această zonă, dar şi despre demararea lucrărilor de modernizare şi reabilitare.

 „Le-am prezentat stadiul la care se află proiectul, dar şi modificările care vor fi făcute pentru ca lucrarea să poata fi realizată. În acest moment lucrăm la reconsiderarea şi reevaluarea proiectului, de la şase la patru benzi şi introducerea în proiect a pistelor de biciclete, astfel încât să diminuam costurile aferente exproprierilor (care în proiectul iniţial, aprobat în 2006, erau estimate la câteva milioane de euro).

Imediat ce studiul va fi refăcut, va fi introdus spre aprobare, în Consiliul General al Municipiului Bucureşti. După ce va fi aprobat, vom demara procedurile de achiziţie necesare execuţiei lucrării, pentru care vor fi prevăzute fonduri în bugetul PMB pe 2015“, a spus Sorin Oprescu.

De asemenea, primarul general a spus că municipalitatea poate executa lucrări doar pe teritoriul aflat în administrarea primăriei, pentru că din luna decembrie a anului trecut CNADNR a preluat partea de lucrare aflată pe teritoriul din afara limitei administrative a Bucureştiului.

În ce constă proiectul?

Reprezentanţii municipalităţii susţin că din proiect face parte, printre altele, sporirea capacităţii de circulaţie a strazii, prin realizarea a câte trei benzi de circulaţie pe sens, cu spatiu verde în zona mediană, trotuare de cinci metri şi piste de biciclisti. De asemenea, din proiect face parte şi racordarea străzilor laterale la strada Prelungirea Ghencea. 

Recent, a fost reziliat contractul cu SC. Alpine, ( încheiat de PMB în anul 2007) ca urmare a intrării în faliment a antreprenorului. Urmează să se realizeze o nouă procedura de achiziţie pentru aceasta lucrare şi să se stabilească valoarea exproprierilor de către Consiliul General. 

Pe aceeaşi temă:

1188 de kilometri de drum din judeţul Bacău sunt neasfaltaţi. 60% din şoselele judeţene sunt nemodernizate

În Ialomiţa se circulă pe drumuri de piatră şi pământ. Peste 300 de kilometri de şosea judeţeană aşteaptă de ani buni să fie reparaţi

București



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite