Motoare şi fete frumoase la Salonul Moto din Romexpo

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Vizitatorii Salonului Moto au admirat atât motoarele puternice expuse în cele patru pavilioane Romexpo, cât şi nurii fetelor de pe lângă ele.

Cele mai vizitate standuri au fost cele ale producătorilor BMW şi Harley Davidson. La aceste standuri se găsesc şi cele mai scumpe exponate, o motocicletă BMW K 1300 GT, în valoare de 20.000 de euro, şi un Harley Davidson Screamin Eagle, de 27.000 de euro. „Screamin Eagle se fabrică în serie limitată. Are un motor de 1.800 de centimetri cubi, cu 200 de centimetri mai mare faţă de unul normal. În ultimii doi ani, au fost vândute patru modele în România“, a spus Marcel Chiva, director de vânzări Harley Davidson Bucureşti.

Chiar dacă nu este nici cel mai scump şi nici cel mai rapid, modelul Road King Classic a atras cele mai multe priviri datorită culorii, un electrizant albastu metalizat, şi a liniei clasice. „Nu sunt motociclist şi nici n-am de gând să îmi iau motocicletă, dar îmi plc şi am venit să le admir. Până acum, cel mai mult mi-a plăcut Road King-ul de la Harley şi fetele de pe celelalte motoare”, a zis amuzat Robert, unul dintre vizitatori.

Cu motocicleta pe o roată
În faţa intrarării în pavilionul 15, amatorii de senzaţii tari au posibilitatea de a învăţa să meargă cu motocicleta pe o roată. Tariful este de 100 de lei pentru zece minute. În acest timp, Costi, cunoscut printre motociclişti drept Papuc îi învaţă pe doritori să meargă pe o roată. „Este doar pentru motociclişti care au deja câteva noţiuni. Ideea este să ştii în ce moment să tragi de ghidon şi cum să îţi menţi echilibrul”, a explicat Papuc.

În cadrul celei de-a opta ediţie a Salonului de Motociclete, Accesorii şi Echipamente Bucureşti sunt găzduite mai multe evenimente, printre care prima expoziţie din România de biciclete şi accesorii. Pasionaţii au ocazia să vadă şi una dintre cele mai scumpe biciclete din România, care costă 22.000 de lei.

„Are acest preţ deoarece este făcută din titan şi carbon şi are suspensii inteligente, speciale pentru coborârile pe munte”, a explicat Dragoş Dimancea, Marketing Manager la “Assport Florescu”.

București



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite