Marii pasionaţi de ceasuri luptă împreună împotriva „fake-urilor“

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Unii dintre cei mai mai pasionaţi de ceasuri pe plan internaţional s-au prezentat azi la Bucureşti pentru a porni o campanie mondială împotriva contrafacerii brandurilor de lux.

Capitala este azi, 22 mai 2012, gazda unor mari nume din industria orologeriei şi nu numai.

Printre aceştia se numără trei ceasornicari de geniu, Mathias Buttet, directorul de creaţie-tehnică al brandului Hublot, autorul Antiquiterra, unul dintre cele mai complexe ceasuri create vreodată în lume, Kari Voutilainen, considerat unul dintre cei mai valoroşi ceasornicari independenţi, şi Kurt Klaus, geniul de care se leagă toate creaţiile IWC (International Watch Company) din ultimii 40 de ani.

De asemenea un alt nume de amploare pe plan internaţional, prezent în Bucureşti, este Fabienne Lupo, preşedintele Fundaţiei elveţiene „de Haute Horlogerie“.

Fundaţia s-a afirmat nu doar ca un excelent organizator al SIHH (Salonul Înaltă Orologerie de la Geneva), dar şi prin lupta împotriva fake-urilor, creând campanii recunoscute la nivel mondial şi demascând folosirea minorilor în producţia de ceasuri contrafăcute.

Lângă aceste personalităţi de renume se alătură şi celebrul jurnalist de lux Nick Foulkes, Jan Lidmansky, jurnalist specializat pe ceasuri de lux, dar şi Frank Klaas, Global Communication Director al brandului auto Jaguar-Land Rover.

Dintre românii implicaţi în această campanie anti-fake-uri, se numără Peter Imre, CEO al Adevărul Holding şi un mare pasionat de ceasuri,  Dan Vardie, fondatorul revistei Temporis, Radu Budes, preşedinte al spendid Mediea şi pasionat de ceasuri, şi Cristian Ioniţă, fondatorul şi preşedintele magazinului de lux Micri Gold.

De asemenea, Dan Vardie este şi organizatorul evenimentul „Temporis Awards Gala Dinner“, care constă în premierea celor mai performante piese orologere ale anului.

În concurs au fost nominalizate 37 de mărci de ceasuri, unele dintre ele fiind prezente chiar la trei categorii – A. Lange & Söhne, Frederique Constant, Jaeger-LeCoultre, Hublot – iar altele la doua categorii – Breguet, Certina, Girard-Perregaux, IWC, Longines, Omega, TAG Heuer, Zenith. Trei ceasuri au fost nominalizate de două ori, acestea fiind A. Lange & Sohne Lange 1 Tourbillon Perpetual Calendar, Jaeger-LeCoultre Duometre a Spherotoubillon si Big Pilot’s Watch Perpetual Calendar TOP GUN.

Cele 9 categorii din concurs

TEMPORIS Best Complication Watch 2012
TEMPORIS Best Lady's Watch 2012
TEMPORIS Best Gentleman's Watch 2012
TEMPORIS Best Lady's Quartz Watch 2012
TEMPORIS Best Gentleman's Quartz Watch 2012
TEMPORIS Best Bargain 2012
TEMPORIS Best Fashion Watch 2012
TEMPORIS Best Sports Watch 2012
TEMPORIS Watch of the Year 2012 

Membri juriului- in ordine alfabetica

Dan Vardie - Fondator TEMPORIS
Jan Lidmansky – jurnalist
Kari Voutilainen – ceasornicar independent
Nicholas Foulkes – columnist Vanity Fair, Financial Times, Newsweek,
Peter Imre - CEO Adevarul Holding, pasionat de ceasuri
Radu Budes - Preşedinte Spendid Media, pasionat de ceasuri

Tot în cadrul aceluiaş eveniment, se va lansa, în premieră mondială conceptul „Genuine Brand“, care are rolul de a acorda o recunoastere mărcilor autentice, originale şi unice. Pe lista mărcilor care vor pimi această recunoaştere se numără marca de ţigări premium Sobranie, Athene Palace Hilton şi Jaguar.

București



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite