Lucrările de la Pasajul Piaţa Sudului, îngreunate din cauza reţelelor edilitare. Primăria Capitalei: Sperăm să terminăm la termen

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Cea mai scumpă lucrare de infrastructură din Bucureşti realizată cu fonduri europene – Pasajul Piaţa Sudului – întâmpină noi probleme. Muncitorii au descoperit noi reţele edilitare în subteran şi în acest moment se discută modul în care se pot continua lucrările, astfel încât să se respecte şi termenul de finalizare.

„La Pasajul de Piaţa Sudului avem ceva probleme legate de reţelele edilitare pe care le-am găsit acolo. Au fost discutate, termenul pentru finalizarea pasajului este sfârşitul lunii decembrie. Noi sperăm să terminăm“, a spus, pentru Adevărul, Ion Dedu, şeful Direcţiei de Transporturi din cadrul Primăriei Capitalei. 

Cea mai mare scumpă lucrare de infrastructură din Capitală realizată pe fonduri europene

Pasajul Piaţa Sudului va avea o lungime de 356 de metri şi va fi construit pe direcţia Calea Văcăreşti – Strada Niţu Vasile, în apropierea unei alte lucrări de infrastructură: Pasajul suprateran Mihai Bravu. Pasajul de la Piaţa Sudului va avea două benzi pe sens. Lungimea rampei de intrare în pasaj dinspre Calea Văcăreşti va avea 111 metri, iar rampa de ieşire spre Niţu Vasile – 160 de metri. Investiţia totală este de peste 127 de milioane de lei, dintre care aproximativ 85 de milioane de lei fonduri europene.

image

Întreaga lucrare de infrastructură presupune, de asemenea, realizarea a patru pasaje pietonale în intersecţie, pe direcţia Strada Niţu Vasile - Calea Văcăreşti, de o parte şi de alta a pasajului rutier, dar şi către staţiile de tramvai. Totodată, din lucrarea de infrastructură face parte şi realizarea unei legături pietonale printr-un pasaj subteran între staţia de metrou Piaţa Sudului şi peroanele staţiei de tramvai aflate pe Şoseaua Olteniţei.

Se reface şi linia de tramvai

De asemenea, partea carosabilă şi trotuarele din intersecţia Calea Văcăreşti - Şoseaua Olteniţei – Strada Niţu Vasile vor fi modernizate, iar în sensul giratoriu vor fi patru benzi de circulaţie. Tot aici se vor moderniza şi utilităţile (energie electrică, alimentare cu apă, canalizare, iluminat), urmând să se refacă şi linia de tramvai existentă atât pe Calea Văcăreşti, cât şi pe Şoseaua Olteniţei.

București



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite