Doi, dar grei. Care sunt centrele comerciale care împreună fac un profit de 60 de milioane de euro anual, numai din chirii

Mall-urile sunt proiecte de nota peste 8 (din 10). O arată o analiză detaliată în funcţie de 22 de criterii realizată de către Alexandru Gavriliu, un român care conduce de mai mulţi ani în Germania un centru comercial, din oraşul Kassel, aflat în portofoliul companiei germane ECE.

Potrivit zf.ro, care citează analiza, AFI Palace Cotroceni şi Băneasa Shopping City reprezintă 20% din piaţa locală a mallurilor în materie de încasări.

În magazinele celor două malluri sunt realizate anual vânzări de peste jumătate de miliard de euro, iar proprietarii proiectelor - Gabriel Popoviciu şi Radu Dimofte, în cazul Băneasa Shopping City, respectiv Lev Leviev, la AFI Palace Cotroceni - au realizat anul trecut venituri cumulate de 60 de milioane de euro din închirierea spaţiilor.

Analiza ia în vedere 22 de criterii

Potrivit studiului conceput de Alexandru Gavriliu, centrele comerciale din Bucureşti cu cel mai mare trafic şi vânzări - AFI Palace Cotroceni şi Băneasa Shopping City - sunt proiecte de nota peste 8 (din 10).

Analiza ia în vedere 22 de criterii. Managerul a evaluat cele două proiecte din prisma accesibilităţii, parcării, arhitecturii, mixului de chiriaşi, evenimentelor şi structurii personalului. Gavriliu a stabilit punctaje ponderate pentru 22 de elemente şi a obţinut "note" finale - 813 pentru Băneasa Shopping City şi 816 pentru AFI Palace Cotroceni - dintr-un punctaj maxim de 1.000 de puncte.


Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:

citeste totul despre: