De ce trenul care a testat noua cale ferată spre Aeroport nu a aparţinut CFR Călători

0
Publicat:
Ultima actualizare:

CFR Călători afirmă că nu a testat cu propriile trenuri noua cale ferată care uneşte Gara de Nord de Aeroportul Otopeni deoarece nu a fost invitată să facă acest lucru.

Primul tren de test pentru viitoarea cale ferată Gară-Aeroport a ajuns duminică dimineaţă, la ora 10.30, la Aeroportul Otopeni şi a făcut mai multe curse, pentru a „încerca” noua legătură feroviară, potrivit Club Feroviar. Primul automotor diesel care a testat calea ferată nu a aparţinut însă operatorului feroviar de stat CFR Călători, ci firmei private Transferoviar Călători din Cluj Napoca. „Au răspuns mai prompt la solicitarea noastră decât cei de la CFR Călători”, a declarat pentru Club Feroviar inginerul Liviu Trenchea, şeful şantierului.

CFR Călători afirmă însă că nu a primit nicio invitaţie pentru a efectua testele pentru noua linie feroviară spre Aeroportul Henri Coandă.

„Referitor la afirmaţia apărută în spaţiul public potrivit căreia CFR Călători nu a răspuns solicitării pentru a efectua testele pentru noua linie feroviară spre Aeroportul Henri Coandă, precizăm că aceasta este falsă.

Facem precizarea că CFR Călători nu a primit o astfel de solicitare”, arată compania de stat, într-un comunicat de presă.

CFR Călători menţionează, de asemenea, că a solicitat în urmă cu câteva săptămâni trasele de la compania naţională de infrastructură feroviară şi planul de mers pentru a realiza transportul între Gara de Nord Bucureşti şi Aeroportul Henri Coandă din Otopeni.

„Mai mult, compania a avut întâlniri cu reprezentanţii firmei care realizează construcţia pentru a pune la punct detaliile privind amenajarea spaţiilor ce urmează să fie ocupate de personalul CFR Călători în staţia de cale ferată din Aeroportul Henri Coandă”, mai arată compania de stat.

București



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite