Bucureşti: S-a lansat linia de telefon care-ţi îndeplineşte dorinţele

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Compania RomInfoLine a lansat astăzi numărul de telefon 118 724, apelabil din orice reţea fixă sau mobilă, care va funcţiona în permanenţă şi va oferi informaţii diverse celor care au nevoie de ajutor sau sunt prea ocupaţi.

Serviciul este o iniţiativă împrumutată din alte ţările europene, cu ajutorul căruia oamenii pot afla informaţii care îi interesează inclusiv în mod personal.
„Să ne imaginam că peste doar câteva zile, de Valentine's Day, o întâlnire neprevăzută ne face să uităm de atenţia pe care ar trebui să o acordăm persoanei dragi.

Seara târziu, ne aducem aminte în ultimul moment...", a spus directorul de Strategie şi Dezvoltare RomInfoLine, Adrian Ştefan. Astfel, în drum spre casă, clientul poate afla care este cea mai apropiată florărie sau unde poate rezerva o masă pentru o cină romantică. El poate fi ajutat fiind conectat telefonic cu restaurantul cu specificul pe care şi-l doreşte.


Investiţie de 5 milioane de euro

Call-center-ul va fi operaţional de mâine dimineaţă, iar tariful este de 20 de cenţi pe minut. De la celălalt fir al telefonului mai puteţi afla unde să sunaţi pentru a vi se tracta autoturismul defect sau care este adresa farmaciei unde puteţi găsi medicamentele de care aveţi nevoie. În baza de date a call-center-ului se află companii din domenii precum sănătate, turism, educaţia, dar şi divertisment, domeniul auto şi telecomunicaţii.

Fiecare firmă nouă va fi inclusă în acest serviciu şi va beneficia chiar de promovare. Noul serviciu telefonic este o investiţie mixtă românească şi străină şi se ridică la aproximativ 5 milioane de euro.

București



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite