Administrare de bloc hi-tech. Acum totul pe telefon

0
0
Publicat:
Ultima actualizare:

Tehnologia a intrat puternic şi în domeniul administrării asociaţiilor de proprietari. Presiunea valului de proprietari care doresc transparenţă, rapiditate în obţinerea informaţiilor, acces la situaţii financiar-contabile, servicii de plată a întreţinerii online şi răspuns rapid la solicitări, a dus la apariţia unor servicii care în anii trecuţi păreau de domeniul fantasticului.

Gata cu administratorul de bloc care realizează liste în pix, gata cu lipsa de transparenţă şi cu statul la coadă pentru plata întreţinerii. Unul din jucătorii din piaţa administrării de imobile, a lansat pe 21.05.2016, în premieră naţională, prima aplicaţie mobilă dedicată proprietarilor din portofoliu.

Sub sloganul Pentru proprietari deschişi şi conectaţi“, aplicaţia permite acces imediat la lista de plată, la fişa de apartament, la repartizare, la situaţia fondurilor, posibilitatea de plată în sistem securizat, alarmă, astfel încât fiecare proprietar să cunoască toate aspectele din cadrul blocului şi să cunoască din ce se compune suma de plată lunară.

Contactat, reprezentantul firmei d-nul Gavrilă Alexandru ne-a declarat:

„Aplicaţia mobilă administrare.ro, disponibilă pe IOS şi Android, alături de platforma dedicată, reprezintă un mod de lucru în pas cu tehnologia şi cu cerinţele proprietarilor. Uşor de utilizat, rapid, civilizat. Nu ne oprim aici.”

Am precizat de nenumărate ori că lipsa de transparenţă a dus în asociaţiile de proprietari la apariţia găurilor” şi dispariţiei” fondurilor, depăşirea administratorilor de dinamica legislativă a dus la apariţia debitelor către ANAF, realizarea listelor de întreţinere după bunul plac a dus în final la nemulţumirea proprietarilor, aspecte care au determinat mutarea serviciilor în online.

Nu se manipulează sume de bani, deci nu există tentaţie; fiecare proprietar are acces la toate informaţiile care privesc proprietatea sa dar şi la cele ale asociaţiei; intervenţiile sunt realizate după solicitarea şi acordul organelor de conducere într-un mod rapid şi transparent; plăţile cotelor lunare sunt realizate online sau prin plata la unităţile bancare, evitând astfel intervalul de încasare şi coada de la bloc.

Fiecare proprietar primeşte pe telefonul mobil prin mesaj SMS date referitoare la suma de plată, termenul de plată, opriri de utilităţi programate etc. astfel încât să fie mereu informaţi. La rândul său proprietarul are acum posibilitatea de a transmite prin intermediul aplicaţiei consumurile de apă şi a realiza plata cotelor, economisind astfel timp preţios.

Rămâne de văzut pentru viitor cum va fi primită aplicaţia şi cum vor reacţiona proprietarii la un serviciu administrativ online. Nu mi-am imaginat că administrarea de blocuri se poate face şi astfel şi nu mi-am imaginat că aproape totul se poate face din faţa unui ecran sau din faţa telefonului.

Opinii


Ultimele știri
Cele mai citite