Începe săptămâna neagră a cumpărăturilor: cel mai mare lanţ de magazine de electrocasnice sparge preţurile la jumătate!

După încasările în urma evenimentului Black Friday din noiembrie 2011, Flanco lansează în perioada 22-27 martie 2012 campania Black Week, cu reduceri de până la 50% pentru peste 2.000 de produse.

Ştiri pe aceeaşi temă

UPDATE: retalierul de electrocasnice anunţă că, în prima oră de când a fost lansată campania, vânzările magazinului au fost de şase ori mai mari decât într-o zi obişnuită.

Astăzi începe campania Black Week la Flanco care se va desfăşura între 22 şi 27 martie. Pentru cei ce vor să achiziţioneze produse electroscasnice sau electronice este o şansă foarte bună să aleagă produsele de care au nevoie la un preţ convenabil.

În această perioadă, lanţul de magazine Flanco oferă reduceri cuprinse între 10 şi 50% din preţul obişnuit al produselor.

Reprezentanţii Flanco estimează că Black Week va tripla încasările unei săptămâni obișnuite, valoarea vânzărilor înregistrate în perioada 22-27 martie urmând a se ridica la 35 milioane lei, iar traficul în magazine pe perioada promoției ar putea fi de 450.000 de vizitatori.

“Estimăm vânzări mai mari decât în Black Friday. Black Week este o campanie inedită de marketing, prima inițiativă de acest fel pe piața românească, având ca mecanism principal aplicarea unor reduceri semnificative de preț, în vederea stimulării apetitului de consum al clienților, într-o perioadă care nu este în mod tradițional vârf de sezon în electroretail, dar care vine în întâmpinarea nevoilor de achiziții dinaintea Sărbătorilor de Paști”, a declarat Violeta Luca, director de marketing în cadrul companiei Flanco.


Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările