O companie românească deschide circulaţia pe ecartament european între Galaţi şi Giurgiuleşti

O companie românească deschide circulaţia pe ecartament european între Galaţi şi Giurgiuleşti

Podul Feroviar de la Giurgiuleşti

Un tren al Grup Feroviar Român (GFR) a fost prima garnitură de marfă care a trecut prin punctul de frontieră Galaţi-Giurgiuleşti, la trei zile de la deschiderea traficului pe ecartament european în sudul Republicii Moldova.

Ştiri pe aceeaşi temă

Trenul format din 16 vagoane cisternă a ajuns la finalul săptămânii trecute la destinaţia sa, terminalul petrolier din portul Giurgiuleşti. Noua conexiune feroviară dintre Republica Moldova şi comunitatea europeană face posibile operaţiunile de export‐import prin toate tipurile de transport.

"GFR este mândră să participe la această premieră feroviară şi consideră că activitatea sa va duce la dezvoltarea economică atât a României cât şi a Republicii Moldova", se spune într-un comunicat al companiei

Grup Feroviar Român, companie membră a Grupului Grampet, este cel mai mare operator feroviar privat pe piaţa transporturilor de marfă din România.

Subsidiara GFR, compania Remar, Paşcani a modernizat câteva trenuri de pasageri ai Căilor Ferate din Moldova, care acum nu sunt utilizate, din cauza problemelor tehnice.

Proprietarul GFR, milioanrul Gruia Stoica se află în prezent în arest şi este suspectat de trafic de influenţă, evaziune fiscală şi crimă organizată

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările