Cea mai mare casă de publicitate din Republica Moldova pierde teren în faţa concurenţilor de la Gazprom-media

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Deputatul liberl-democrat Chiril Lucinschi este partener de afaceri cu Gazprom
Deputatul liberl-democrat Chiril Lucinschi este partener de afaceri cu Gazprom

Compania STS-Media, care difuzează postul rus de televiziune STS în Republica Moldova, a renunţat la contractul de prestare a serviciile de vânzare a spaţiului publicitar cu firma Casa Media în favoarea companiei Alkasar. Ultima este controlată de Gazprom-Media şi deputatul liberal-democrat Chiril Lucinschi

Potrivit reprezentanţilor STS-Media noul contract a fost câştigat de Alkasar în urma unui tender, anunţă publicaţia Kommersant.

În acelaşi timp renunţarea la serviciile companiei Casa Media s-ar putea datora şi faptului că la finele anului trecut Gazprom-Media a preluat controlul asupra agenţiei Alkasar.

Potrivit unor surse pierderea de către Casa Media a acestui contract s-ar datora şi faptului că este controlată de structurile milionarului Vlad Plahotniuc, prim-vicepreşedintele Partidului Democrat.

Un studiu realizat de agenţia ZenithOptimedia relevă că în anul 2013 piaţa de publicitate la TV a ajuns la doar 20 de milioane de dolari. Circa 55% din serviciile de vânzare a spaţiului publicitar au revenit companiei Casa Media, în timp ce Alakasar au avut o cotă de doar 24%, iar Nova-Tv - 20%.

Cota STS pe piaţa de televiziune este estimată la 6,7%, din cele 18 posturi TV, audienţa cărora este supusă măsurărilor de compania TV MR MLD, parte a grupului AGB Nielsen.

Casa Media vinde spaţiul publicitar al posturilor: Prime, 2Plus, Canal 3, controlate de Vlad Plahotniuc, în timp ce Alkasar Media, vinde spaţiul publicitar al posturilor TV7, care retransmite NTV şi Bravo, care, retransmite THT.

Hotnews: Gigantul rus Gazprom-Media negociază preluarea grupului Pro TV

Gazprom-Media este cel mai mare holding media din spaţiul post-sovietic

Republica Moldova



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite