Persoanele care întâmpină dificultăţi la achitarea facturilor la energie electrică nu vor fi deconectate de la reţea. Anunţul Premier Energy

0
Publicat:
Ultima actualizare:
FOTO simbol Getty images
FOTO simbol Getty images

Cetăţenii din Republica Moldova care întâmpină dificultăţi la achitarea facturilor la energie electrică nu vor fi deconectaţi de la reţea. Totuşi, principalul furnizor de energie electrică, Premier Energy, îndeamnă consumatorii să achite serviciile, în măsura posibilităţilor, prin intermediul Internetului, pentru a asigura în continuare funcţionalitatea livrării energiei electrice pe teritoriul R. Moldova.

„Este responsabilitatea noastră să vă informăm că o eventuală întârziere de durată a plăţilor poate conduce la probleme serioase de lichiditate în sectorul energetic. De aceea, este de datoria noastră, a tuturora, să evităm acest lucru. Lipsa de lichiditate, în cazul în care va deveni de durată, va afecta întreg lanţul de furnizare a energiei electrice şi, prin urmare, poate pune în pericol continuitatea livrării acestui serviciu strategic pentru populaţie şi pentru economia ţării”, se spune într-un comunicat de presă emis de Premier Energy.

„Dacă fiecare dintre noi va depune un efort, în măsura în care ne corespunde să o facem, şi vom evita acumularea datoriilor, vom reuşi împreună să asigurăm furnizarea continuă a energiei electrice, în beneficiul tuturor”, se menţionează în document.

„Înţelegem că accesul la platformele online ar putea să nu fie posibil sau să fie mai dificil de utilizat pentru unele familii. De aceea, dorim să informăm consumatorii noştri casnici, în special cei aflaţi în asemenea situaţie, despre posibilitatea prelungirii perioadei de plată fără riscul de a fi deconectaţi de la reţea. Despre aceasta a anunţat autoritatea naţională de reglementare în energetică şi acest mesaj dorim să-l reiterăm pentru clienţii noştri”, mai spun reprezentanţii Premier Energy.

Republica Moldova



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite