Cum explică „Moldovagaz” de ce consumatorii casnici încă nu au primit factura la gaz pentru luna ianuarie

Cum explică „Moldovagaz” de ce consumatorii casnici încă nu au primit factura la gaz pentru luna ianuarie

Consumatorii casnici din Republica Moldova încă nu au primit factura la gaz pentru luna ianuarie, fapt ce a stârnit îngrijorare în rândul populaţiei. Societatea pe Acţiuni „MoldovaGaz” a emis încă la 6 februarie un comunicat de presă în care a anunţat că factura pentru ianuarie va veni mai târziu decât de obicei.

Moldovagaz neagă că această întârziere are loc din cauza majorării tarifelor la gaz şi dă asigurări că preţurile vor rămâne cele stabilite anterior de ANRE.

„În februarie 2019 va fi modificată modalitatea de facturare a gazelor furnizate în luna ianuarie 2019. În legătură cu actualizarea sistemului informaţional de evidenţă a gazelor naturale operată pentru optimizarea calităţii serviciilor prestate consumatorilor finali, în luna februarie 2019 facturile care conţin datorii pentru luna ianuarie 2019 vor fi repartizate mai târziu”, se spune în comunicatul de presă.

Termenul de achitare a datoriilor va fi indicat în factură şi va fi prelungit, dă asigurări furnizorul de gaz.

„Începând cu luna martie 2019 modalitatea de eliberare a facturilor persoanelor fizice, cât şi termenii de achitare ale lor va avea loc, conform condiţiilor anterioare”, mai spus reprezentanţii Moldovagaz.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:

citeste totul despre: