Cinci gustări târzii care nu îţi vor afecta silueta. Ce poţi mânca fără să-ţi faci probleme înainte de culcare

Cinci gustări târzii care nu îţi vor afecta silueta. Ce poţi mânca fără să-ţi faci probleme înainte de culcare

Porumbul fiert ajută digestia FOTO Arhivă

Pentru a menţine o greutate corporală optimă, pentru o viaţă sănătoasă şi un somn odihnitor, specialiştii recomandă să evităm gustările târzii. Există, însă, şi câteva excepţii de la această regulă.

Ştiri pe aceeaşi temă

În timpul somnului, funcţiile organismului, implicit şi digestia, sunt încetinite. Aşa se face că servirea de gustări înainte de culcare sau târziu în noapte pot constitui o problemă nu doar pentru siluetă, ci şi pentru sănătate. Există, însă, unele alimente pe care le puteţi savura oricând, fără să vă simţiţi vinovaţi, scrie ba-bamail.com.

1. Porumbul
Porumbul fiert este o gustare excelentă, care împiedică acumularea depozitelor de grăsimi, un aliment bogat în vitaminele din grupa B şi minerale esenţiale care întăresc organismului şi oasele. În plus, datorită cantităţii mari de tiamină (vitamina B), ajută în menţinerea sănătăţii sistemului nervos.

Cu un conţinut ridicat de fibre, această ispită culinară poate fi consumată cu încredere, pentru că nu are efecte negative asupra siluetei; din contră, îmbunătăţeşte digestia şi ajută la eliminarea toxinelor din organism.

2. Ţelină
Tulpina de ţelină este unul dintre alimentele recomandate celor care ţin dietă; abundă în vitaminele K, C, A, B6 si B2 şi are un conţinut ridicat de minerale. O puteţi ronţăi seara, în faţa televizorului ori a computerului, fără să existe riscul de a vă culca balonat.

3. Varza roşie
Multiplele beneficii pe care le are pentru sănătate fac din varza roşie o legumă ce trebuie incluse în salatele servite la cină. Conţine de până la opt ori mai multă vitamina C decât varza albă, iar beta-carotenul, pe care organismul uman îl poate converti în vitamina A, protejează aparatul urinar şi pe cel digestiv.

4. Cireşele
Dacă doriţi să vă încheiaţi ziua cu o băutură delicioasă şi răcoritoare, sucul de cireşe este alegerea ideală. Cireşele conţin melatonină, un hormon care ne reglează ceasul biologic, ne ajută să scăpăm de insomnii şi să ne bucurăm de un somn plăcut şi odihnitor.

5. Kiwi
Kiwi ajută la arderea grăsimilor, în digestie şi în eliminarea toxinelor din organism. Adăugaţi-l în salate de fructe ori în terciul de ovăz şi bucuraţi-vă de toate aceste avantaje. Acest fruct este recunoscut şi pentru conţinutul ridicat de antioxidanţi şi vitamina C, fiind un remediu uimitor pentru sănătatea pielii şi a părului.

Vă mai recomandăm:

Ce să mănânci pentru a avea ochi sănătoşi. Alimente la îndemână care îţi vor îmbunătăţi vederea

Cinci lucruri pe care nu trebuie să le faci pe stomacul gol. Ce rişti dacă nu respecţi aceste reguli elementare

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: