Angajaţii de la Secţia de Drumuri Naţionale Turnu Severin, indignaţi de afirmaţiile unui coleg

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Afirmaţiile unui angajat al Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale (CNADNR) cum că Transalpina este un drum nesigur din punct de vedere al siguranţei circulaţiei a reuşit să stârnească un val de proteste în rândul colegilor săi din Oltenia.

Un angajat al Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale (CNADNR) a declarat la un post de televiziune naţional că a refuzat să semneze raportul de siguranţă al Transalpina, pe motiv că lucrările au fost efectuate de muncitori necalificaţi.

"Vine omul nostru la district şi face sudură la parapet. Cine îi dă siguranţa participantului la trafic? Asta e marea problemă. E un proces verbal cu o comisie, eu nu am semnat în ea. Atunci cine e răspunzător, asta îl intreb eu pe domnul Neaga (n.r. Narcis Neaga – directorul general al CNADNR)? S-a dus mai repede să taie panglica. Avizul se dă o firmă, se ţine o licitaţie, o firmă autorizată în lucrări de siguranţă a circulaţiei. În condiţiile în care noi facem ca totul să dea bine în zonă pentru oamenii care au interes - cu pensiuni, din mediul politic - atunci e o mare problemă. I-am spus şi directorului regional: domnule, nu e siguranţă, nu putem să facem aşa, să trimitem oamenii către moarte! Ăsta e adevărul, nu trebuie să ascundem adevărul sub preş", a spus Claudiu Tutulan, angajat al CNADNR, la un post naţional de televiziune.

Reacţia de la Mehedinţi

De la Secţia Drumuri Naţionale Drobeta Turnu Severin sunt detaşaţi pe Transalpina cinci angajaţi. Şeful secţiei, inginerul Cornel Folescu, spune că muncitorii de la Mehedinţi sunt profesionişti desăvârşiţi şi că jignirile aduse la adresa acestora “nu îşi au locul”:

„Este o formă de indignare din partea mea şi a colegilor mei vizavi de un interviu dat la un post naţional de către un alt coleg de-al nostru de la Craiova care s-a exprimat nu tocmai elogios, ca să zic aşa, la adresa competenţei colegilor. A spus că noi lucrăm pe Transalpina cu oameni total nepregătiţi. Este un lucru total neadevărat, sunt oameni care lucrează la drumuri de 20 de ani, ingineri de drumuri, maiştrii de drumuri, muncitori de drumuri, oameni care fac în mod frecvent ceea ce fac şi pe Transalpina şi anume pun parapeţi metalici, semne de circulaţie ş.a. Consider că aceste exprimări la adresa competenţei colegilor mei nu îşi au locul”.

„Aş vrea să vă spun că cei care lucrează la drumul Transalpina sunt oameni bine pregătiţi, oameni cu ani de experienţă în sectorul acesta de drumuri şi care lucrează în condiţii extrem de grele luni până vineri, de dimineaţa până seara, asfel încât să fie asigurată siguranţa circulaţiei. Din acest motiv nu merită să fie jigniţi şi neîndreptăţiţi de cele afirmate”, a declarat, la rândul său, Alin Mladen, adjunctul şefului de secţie. 

Transalpina, drumul care străbate munţii la 2000 de metri altitudine, a fost închisă timp de doi ani, dar de câteva zile a fost deschisă circulaţia. Drumul rămâne, în continuare, cu restricţii de circulaţie şi în regim de şantier, pentru că lucrările nu s-au terminat încă.

Turnu-Severin



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite