Trei zile de festival la inaugurarea proiectului Iulius Town. Se pregăteşte un nou record mondial Guinness World

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Iulius Town Timişoara, realizat de companiile Iulius şi Atterbury Europe, este gata să îşi deschidă porţile. Va fi inaugurată prima etapă a ansamblului urbanistic, care va include cea mai mare zonă de cumpărături din afara Bucureştiului şi cel mai mare pol de business din regiune.

Cu ocazia inaugurării, în Iulius Town sunt programate trei zile de festival cu evenimente speciale, desfăşurate sub sloganul Luminăm Timişoara Împreună. 

Vineri, 30 august, va fi tăiată panglica proiectului Iulius Town şi va fi deschis pasajul auto „Under Town”, care, în ultima lună, s-a transformat într-o galerie de artă grafiti. 30 dintre cei mai buni artişti străini şi români au luat parte la acest amplu proiect desfăşurat pe o suprafaţă de 2.000 metri pătraţi.

Seara, timişorenii şi turiştii veniţi în Iulius Town sunt aşteptaţi la „Microcosmos Acrobatic Show”, o paradă impresionantă de structuri mecanizate gigant, care se vor transforma în scene pentru acrobaţii aeriene. Spectacolul, susţinut de artişti internaţionali, va fi completat cu muzică şi jocuri de lumini. 

Sâmbătă, 31 august, la 135 de ani de când Timişoara devenea primul oraş iluminat public din Europa continentală, este timpul pentru o nouă premieră. În Iulius Town, timişorenii vor doborî  un nou  record mondial Guinness World Records: cele mai multe lumini LED aprinse simultan. 

Seara plină de lumină va continua cu un concert Smiley şi Fely şi cu un show de artificii. 

Duminică, 1 septembrie, lumea magică redată de Gaşca Zurli îi aşteaptă pe copii şi pe părinţi la un concert cu voie bună, veselie şi zâmbete. 

Cele trei zile de festival din Iulius Town se vor încheia cu un nou spectacol grandios de artă stradală. „Constellations” prezintă universul fantastic al constelaţiilor şi horoscopului, cu cele 12 semne zodiacale transpuse în baloane uriaşe. 

Iulius Town este un proiect mixt care aduce laolaltă numeroase branduri internaţionale, în cel mai mare spaţiu de retail din afara Bucureştiului (120.000 metri pătraţi), şi birouri clasa A (100.000 metri pătraţi), în care şi-au stabilit deja sediul mari companii din IT, automotive, segmentul bancar etc.

Prima etapă de dezvoltare va include: 450 de magazine, noi branduri internaţionale, cel mai mare centru de sănătate şi fitness din România, numeroase restaurante şi cafenele tematice, un parc, un centru de evenimente cu trei săli ultramoderne, un pol regional de business cu 100.000 metri pătraţi de spaţii office clasa A, un tunel auto şi 4.070 de locuri de parcare.

Timişoara



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite