Tramvaiul la periferie opreşte între mărăcini

0
Publicat:
Ultima actualizare:
În staţia de la UMT nu există nici refugiu
În staţia de la UMT nu există nici refugiu

Timişorenii care locuiesc la Pădurea Verde nu au refugii şi niciodată nu ştiu cât au de aşteptat un mijloc de transport. Cu toate că Regia Autonomă de Transport promitea că de sistemul de ticketing şi de afişajul electronic va beneficia toată lumea sunt zone în care investiţiile au fost abandonate.

Cu toate că autorităţile locale consideră noul sistem de ticketing drept una dintre inovaţiile necesare mijloacelor de transport în comun, nu toţi timişorenii se pot bucura la fel de mult de investiţia de patru milioane de euro realizată de municipalitate prin Consiliul Local. Pe lângă discuţiile conform cărora cu aceşti bani s-ar fi putut realiza investiţii mai bune în infrastructura Regiei Autonome de Transport din Timişoara, există călători care încă aşteaptă să beneficieze de condiţii occidentale.
Majoritatea timişorenilor care locuiesc în micul cartier de lângă Pădurea Verde se bazează pe mijloacele de transport în comun. Marea lor problemă este că staţiile din zonă nu au refugii, astfel că dacă plouă sau ninge, bate vântul sau temperaturile atrag atenţionarea de cod galben, toţi călătorii stau în aşteptarea tramvaielor fără să ştie când vor sosi acestea. „Nu comentez de ce pun cei de la RATT atât de puţine tramvaie pe linia 1, 2 şi 5 sau cum de ele vin atât de rar, însă e inuman să nu avem şi noi un refugiu. Cei de la RATT au tot promis că vor monta şi aici un sistem de afişaj, dar până acum nu s-au ţinut de cuvânt”, spune Valeria Dobre, în vârstă de 25 de ani.
Montarea unor noi refugii ar intra în atribuţia Primăriei Municipiului Timişoara, doar că instituţia este implicată într-un proces cu o firmă de publicitate, care acuză edilii că au lăsat altă firmă să monteze gratuit acele refugii, în schimbul scutirii de la plata de impozite. „RATT continuă montarea unor noi sisteme de afişaj, dar acestea nu vor fi montate în fiecare staţie, ci doar în cele centrale sau care deservesc un număr mare de călători”, a spus Cosmin Bradu, purtător de cuvânt al instituţiei. Cel mai probabil, întreg sistemul va fi perfect funcţional până la finalul anului, asta dacă nu apar alte probleme.

Timişoara



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite