Reacţia Ryanair în cazul stewardesei acuzate că a întârziat un avion pentru că şi-a uitat paşaportul acasă

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Ryanair a emis un punct de vedere cu privire la un incident relatat de un pasager FOTO Mediafax
Ryanair a emis un punct de vedere cu privire la un incident relatat de un pasager FOTO Mediafax

La solicitarea „Adevărul”, Ryanair a transmis un punct de vedere referitor la întârzierea avionului Timişoara – Bucureşti. Compania aeriană confirmă întârzierea, dar neagă afirmaţiile pasagerului care a spus că avionul a întârziat din cauza unei stewardese care şi-a uitat paşaportul acasă.

Un pasager al zborului Timişoara – Bucureşti, care ar fi trebuit să plece din Timişoara miercuri dimineaţa la ora 7.15, dar care a decolat cu întârziere, a relatat pentru „Adevărul” că avionul a întârziat din cauza unei stewardese care şi-a uitat paşaportul acasă. Ionuţ Lupulescu a declarat că îmbarcarea pasagerilor a fost oprită când mai erau de urcat în avion aproximativ 50 de pasageri pentru că o membră a echipajului de zbor şi-a uitat paşaportul acasă.

Ryanair a comunicat, la solicitarea „Adevărul”, că incidentul relatat de pasager nu este adevărat. Compania aeriană susţine că avionul a avut o întârziere de 30 de minute, dar din motive operaţionale. „Nu este adevărat (n.r. că întârzierea a fost provocată din cauză că stewardesa şi-a uitat paşaportul). Acest zbor de la Timişoara către Bucureşti (22 noiembrie) a avut o întârziere de 30 de minute din motive operaţionale. Ryanair işi prezintă scuzele pentru clienţii afectaţi de această întârziere de scurtă durată”, este reacţia Ryanair. 

Timişoara



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite