Promovare la Cluj pentru "Timişoara - capitală culturală europeană"

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Oferta culturală a oraşului de pe Bega va fi popularizată şi în Cluj, urbe care candidează pentru acelaşi titlu. Acum doi ani, un afiş de promovare al oraşului ardelean la titlul de Capitală Culturală Europeană era afişat pe un panou publicitar chiar în centrul Timişoarei.

Cele două panouri din Cluj au fost oferite de Fundaţia 360°, membră a Asociaţiei Timişoara Capitală Culturală Europeană. Până pe 8 octombrie, spaţiile vor promova acţiunile culturale majore din Timişoara, primele două fiind Plai, festivalul premiat în 2012 cu "Best Small European Festival" în cadrul European Festival Awards 2012 şi aflat acum la a opta ediţie, precum şi de Futuro Textiles, acţiune de mare amploare organizată împreună cu Centrul Cultural Francez din Timişoara, având la bază un concept unic de expoziţie ce combină ştiinţa, moda, arta şi tehnologia pentru a crea textilele viitorului.

În 2011, edilii clujeni au accesat un proiect pe fonduri europene, cu sprijinul Ministerului Turismului şi Dezvoltării Regionale, prin intermediul căruia au promovat potenţialul turistic al capitalei Transilvaniei în mai multe oraşe din ţară, inclusiv în Timişoara.

Citeşte şi:

Promovare pentru Cluj în centrul Timişoarei

FOTO-VIDEO Festivalul JazzTM 2013. Ziua 2: Cea mai bună voce de jazz din lume i-a vrăjit pe bănăţeni

Timişoara



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite