Probleme pe cea mai nouă autostradă din România, inaugurată cu jumătate de an înainte de termen. Sute de balize antiorbire au fost smulse de vânt

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Pe zeci de metri, balizele de pe autostrada Timişoara - Lugoj lipsesc cu desăvârşire FOTO Cetăţeanul
Pe zeci de metri, balizele de pe autostrada Timişoara - Lugoj lipsesc cu desăvârşire FOTO Cetăţeanul

Inaugurată cu jumătate de an înainte de termen, lotul al doilea al autostrăzii Timişoara – Lugoj îşi arată primele slăbiciuni. Sute de balize antiorbire montate pe mijlocul autostrăzii, între cele două sensuri de mers, au fost pur şi simplu smulse de vânt şi aruncate pe carosabil.

Mai mulţi şoferi care au circulat pe Autostrada Lugoj – Timişoara, lot doi au putut sesizat faptul că mai multe balize, în special din apropierea urcării pe A6, au dispărut. Mai mulţi şoferi au anunţat Poliţia cu privire la faptul că balizele au fost luate de vânt, bucăţile de cauciuc ajunse pe autostradă riscând să producă accidente grave. „Cele mai mari probleme au fost înregistrate între intrarea pe A1 de la Traian Vuia şi nodul rutier cu A6, de unde au şi venit cele mai multe apeluri la 112. Din fericire, nu au fost cauzate eveniemnte rutiere din cauza balizelor”, a declarat pentru Cetăţeanul comisarul şef Tudur Teodor de la Poliţia Autostrăzi.

Potrivit Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri Timişoara, numai în perioada 13 – 17 februarie au fost smulse de pe tronsonul de autostradă Timişoara – Lugoj aproximativ 900 de balize. DRDP a mai precizat că deficienţele vor fi remediate pe cheltuiala firmei care a realizat lucrarea.

Directorul de proiect de la autostrada Timişoara – Lugoj, Andrea Barsanti, a declarat pentru Adevărul că balizele de pe autostrada A6 au cedat din cauza materialului de proastă calitate din care a fost făcut suportul din plastiv al balizelor. „A îmbătrânit plasticul, probabil nu era cel mai bun material. Se înlocuiesc aproape în totalitate”, a declarat Andrea Barsanti. Potrivit acestuia, pe tronsonul doi al autostrăzii Timişoara – Lugoj, finalizat înainte de termen şi inaugurat recent, unele dintre balize s-au desprins pentru că sistemul impus de CNADNR nu este cel mai bun, fiind alte soluţii mult mai eficiente. De altfel, Barsanti a spus că pe o porţiune de 300 de metri este testat un sistem care ar fi mult mai eficient decât actualul sistem antiorbire. Directorul proiectului de la autostrada Timişoara – Lugoj a mai spus că balizele luate de vânt vor fi înlocuite pe cheltuiala firmei subcontractoare, care a realizat lucrarea.  

Timişoara



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite