Nouă oferte pentru construirea uneia dintre cele mai aşteptate autostrăzi din România. Firmele intrate în cursă

Nouă oferte pentru construirea uneia dintre cele mai aşteptate autostrăzi din România. Firmele intrate în cursă

Porţiune finalizată din autostrada Lugoj-Deva FOTO Adevărul

Nouă firme sau asocieri de firme sunt interesate să proiecteze şi să construiască tronsonul lipsă din autostrada Lugoj-Deva. E vorba de celebrul tronson cu „tuneluri pentru urşi”. Odată cu finalizarea acestui tronson se va putea circula fără întrerupere de la Nădlac la Sibiu.

Ştiri pe aceeaşi temă

Luni 10 mai 2021 a expirat termenul de depunere a ofertelor pentru contractul de proiectare şi execuţie a porţiunii lipsă din autostrada Lugoj-Deva. E vorba de bucata dintre Margina şi Holdea, acolo unde autostrada A1 este întreruptă în momentul de faţă.

Potrivit Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri Timişoara cele nouă firme şi asocieri de firme care s-au înscris la licitaţie sunt:  

1. AKTOR S.A. (Grecia)

2. ASOCIEREA SC ALSİM ALARKO SANAYİ TESİSLERİ VE TİCARET A.Ş - MAKYOL INSAAT SANAYI TURIZM VE TICARET A.S.  (Turcia)

3. ASOCIEREA FCC CONSTRUCCION SA – GULERMAK AGIR SANAYI INSAAT VE TAAHHUT A.S. (Spania – Turcia)

4. ASOCIEREA IMPRESA PIZZAROTTI & CSpA – PIZZAROTTI SA - RETTER PROJECT MANAGEMENT SRL (Italia - Romania)

5. ASOCIEREA TERNA SA - INTRACOM CONSTRUCTIONS SOCIETE ANONYME TECHNICAL AND STEEL CONSTRUCTIONS (INTRAKAT) (Grecia)

6. KOLIN INSAAT TURIZM SANAYI VE TICARET ANONIM SIRKETI (Turcia)

7. ASOCIEREA MAPA INSAAT VE TICARET A.S. - CENGIZ INSAAT SANAYI VE TICARET A.S. (Turcia)

8. ASOCIEREA RIZZANI DE ECCHER SPA – OZGUN INSAAT TAAHHUT SANAYI VE TICARET LIMITED STI – CIPA SPA (Italia -  Turcia)

9. STRABAG SRL (Romania)

„Comisia de Evaluare va analiza candidaturile în conformitate cu prevederile Documentaţiei de atribuire şi cu legislaţia în vigoare în domeniul achiziţiilor publice.

Prezenta procedură este de tipul "licitaţie restrânsă", iar din cei 9 Candidaţi Autoritatea Contractantă va selecta un număr de minim 5 – maxim 6 candidaţi care vor depune oferte Tehnice şi Financiare în etapa a II-a a procedurii de achizitie publică”, a anunţat DRDP Timişoara.

Valoarea estimată a contractului este de 1,3 miliarde de lei fără TVA. Traseul are o lungime de 9.13 km, din care 2,13 km de tunel.

„Termenul de finalizare prevăzut este 10 luni proiectare şi 28 de luni execuţie conform factorilor de evaluare din Documentaţia de Atribuire. Conform condiţiilor din Acordului de mediu a fost prevăzută realizarea a două tuneluri în cadrul Secţiunii E2 în contexul evitării problemelor de stabilitate şi a impactului negativ cu implicaţii majore asupra mediului.

Lungimea celor două tuneluri va fi de aproximativ 2,13 km. Tunelurile vor fi formate din două galerii unidirecţionale prevăzute pe fiecare cale de circulaţie cu platforma de 11,25 m”, a mai transmis DRDP Timişoara.

Vă mai recomandăm:

A fost ales traseul final pentru autostrada A9 Timişoara-Moraviţa. Pe unde va trece drumul rapid care leagă Banatul românesc de Belgrad

Preşedintele CJ Timiş nu vrea lucrare pe bani puţini la Autostrada Timişoara-Moraviţa: Trebuie gândit la nivel mare

Autostrada Timişoara-Moraviţa va conecta Banatul cu Belgrad, dar va asigura şi un drum rapid spre plajele din Muntenegru

VIDEO Cum vor ajunge timişorenii la mare în doar cinci ore. Impresionanta autostradă montană construită cu viteză ameţitoare între Serbia şi Muntenegru

Se pregăteşte a treia ieşire de pe autostradă spre Timişoara. Italienii vor realiza drumul de zece kilometri

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările