Marketing viral la Timişoara. Burgerul „Jandarm cu carne de vită bătută cu pulanul şi sos picanto-lacrimogen“ şi „Jandarmeriţa picantă cu piept de pui“
0Nu doar că burgerul „Jandarm“ a devenit viral pe Facebook, dar s-a şi vândut cel mai bine. După ce a rămas fără acest sortiment, proprietarul a pus în vânzare burgerul „Jandarmeriţa picantă cu piept de pui“.
În timpul festivalului internaţional de bere artizanală Craft Art TM, care s-a desfăşurat în Parcul Rozelor din Timişoara, pe lângă numeroşii producători de bere, a existat şi mâncare în food-trackuri.
Una din localţiile de unde se putea cumpăra de-ale gurii a fost Duba cu mâncare. Este vorba de un microbuz roşu, Renault, transformat în fast-food pe patru roţi. Specialitatea lor sunt burgerii.
Afacerea Duba cu mâncare îi aparţine lui Sorin Stanca, un cunoscut motociclist din Timişoara, preşedintele filialei locale Hells Angels MC.
Într-o perioadă în care multă lume a luat la mişto intervenţia jandarmilor de la mitingul din 10 august, de la Bucureşti, Stanca s-a gândit la un nume inedit pentru unul din sortimentele de burgeri. Şi i-a spus burgerul „Jandarm”.
Nu doar că anunţul cu burgerul a devenit viral pe Facebook, dar s-a şi vândut cel mai bine.
Iată cum a sunat anunţul din Duba cu mâncare:
„Burger „Jandarm” (îţi dau lacrimile)
Carne vită bătută cu pulanul, ceapă, sos picanto-lacrimogen, roşii, salată, bacon, ou, ceddar, cartofi prăjiţi, sos BBQ”.
La preţ era trecut 6 jet (oane), având în vedere că în incinta festivalului trebuiau achiziţionate din locuri special amenajate jetoane.
Duminică după prânz, spre dezamăgirea multora, burgerii „Jandarm” s-au terminat. Sorin Stanca a mai născocit ceva.
„Jandarmii sunt terminaţi!
Vă recomandăm Jandarmeriţa picantă cu piept de pui...”.
Seara a apărut un nou mesaj:
„Contrar aşteptărilor...jandarmeriţa s-a terminat foarte repede. Mulţumim tuturor clienţilor pentru promovare. Noaptea faină!”.
FOTO Florin Chindea