FOTO Expoziţie de dinozauri robotizaţi la Timişoara

Majoritatea machetelor sunt in marime naturala si se misca. Foto: R. Bloanca

Copiii cu curaj pot descoperi o interesantă expoziţie de dinozauri în mărime naturală la Timişoara. Mai multe machete în mărime naturală de dinozauri, cea mai mare parte a acestora robotizaţi, poate fi vizitată.

„Tata mi-e frică”, spunea o fetiţă de câţiva anişori la intrare. Înăuntru, un puşti mai curajos era deja sus, pe spatele unui dinozaur pe care în călărea. La doar câteva minute de la deschidere oamenii se înghesuiau deja la eveniment.

Publicul poate descoperi, în parcarea principalului centru comercial din Timişoara, 30 de specii de dinozauri, care au stăpânit Pământul acum sute de milioane de ani, prezentate în mărime XXL. Vizitarea expoziţiei va fi cu atât mai interesantă pentru copii, cu cât majoritatea impunătorilor dinozauri sunt robotizaţi, se mişcă şi scot sunete. În plus, prichindeii curajoşi pot să călărească pe un T. Rex uriaş. Noutatea acestui an constă în faptul că cei mici se pot plimba călare pe doi dinozauri, fiind un adevărat spectacol pentru întreaga familie.De asemenea, copiii au la dispoziţie spaţii de joacă, unde îşi vor testa abilităţile de cercetători, descoperind fosile.

Dino Expo va fi deschisă la Iulius Mall zilnic, în intervalul orar 15.00 – 20.00 în timpul săptămânii, iar sâmbăta şi duminica între orele 11.00 – 20.00

Cea mai mare expoziţie de profil din Germania, cu dinozauri robotizaţi, va fi deschisă până pe11 mai.

Timişoara