Ce i-a nemulţumit pe timişoreni anul acesta

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Agenţiile bancare au fost cele mai reclamate Foto: arhivă
Agenţiile bancare au fost cele mai reclamate Foto: arhivă

Timişorenii nemulţumiţi nu ezită să îşi spună păsul reprezentanţilor Protecţiei Consumatorului. Astfel, în 2010, majoritatea locuitorilor din oraşul de pe Bega s-au plâns la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului Timiş de serviciile de care au avut parte.

Scăderile de salarii de anul acesta şi ratele din bancă au făcut ca tot mai multe persoane să mai arunce un ochi pe contractele pe care le-au încheiat pentru diverse împrumuturi sau credite. Asta face ca băncile să ocupe locul întâi în topul reclamaţiilor.

În ultimele luni, inspectorii de la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului au de-a face cu tot mai mulţi timişoreni nemulţumiţi, care nu ezită să reclame problemele care apar atunci când achiziţionează produse sau servicii noi. Serviciile de cablu şi telefonie fixă şi internet rămân în top şi în acesta an. Oamenii se plâng că plătesc un anumit serviciu lunar, dar beneficiază de altceva.  În primele două părţi ale anului, aproape 310 reclamaţii au fost înregistrate la CJPC la adresa băncilor şi aproximativ 220 de persoane au reclamt serviciile de telefonie şi internet.

Vacanţele au fost şi ele cu bucluc pentru timişoreni şi numărul reclamaţiilor la adresa agenţiilor de turism a crescut anul acesta. Luna august s-a dovedit a fi una aglomerată şi pentru inspectorii CJPC care au verificat aproape 50 de reclamaţii făcute la adresa unei singure agenţii de turism.

Timişoara



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite