Vom plăti mai mult pentru bagajele de mână la cursele Wizz?

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Avion Wizz-Air (Arhiva)
Avion Wizz-Air (Arhiva)

Wizz Air a anunţat că, de la 1 august, va începe testarea unei noi politici a bagajelor de cabină pentru a mări performanţele de punctualitate şi pentru a îmbunătăţi experienţa pasagerilor din timpul procedurilor de îmbarcare.

Bagajele sunt descărcate frecvent de către membrii echipajului, cauzând de cele mai multe ori întârzieri. Pentru a îmbunătăţi performanţele de punctualitate şi pentru a reduce disconfortul pasagerilor, în mod special al celor care călătoresc cu copii sau al vârstinicilor, pasagerilor li se sugerează să aibă bagaje mai mici.

Testul, va fi iniţiat începând de luna viitoare pe toate zborurile de la Londra Luton, fiind incluse aici și cele către Aeroportul Transilvania Târgu-Mureș. Începând cu această săptămână, pasagerii care vor rezerva locuri pe ruta aflată în test şi vor călători după 1 august, pot avea un bagaj mic de cabină sau pot plăti 10 euro pentru a transporta un bagaj mare.

Bagajul opţional de cală continuă să fie disponibil tuturor pasagerilor. Bunurile cumpărate în aeroport (o sursă importantă de venit pentru cei 78 de parteneri Wizz Air) vor fi permise în continuare în cabină, în mod gratuit. Wizz Air consideră că acest test va reduce aglomerarea din timpul îmbarcării şi va îmbunătăţi performanţele de punctualitate şi va rezulta într-o experienţă de călătorie mult mai bună. Perioada de test este planificată să se încheie la sfărşitul lunii august. Cu toate acestea, dacă rezultatele nu vor fi concludente, această perioadă poate fi extinsă. Dacă perioada de test se dovedeşte un succes politica bagajului de cabină va fi extinsă pe toată reţeaua Wizz Air.

Considerăm că o taxă 10 de euro pentru bagajele mari de cabină va încuraja cea mai mare parte dintre pasageri să călătorească doar cu un bagaj mic de cabină, care poate fi aşezat sub scaunul din faţă. Acest lucru va crea din procedurile de îmbarcare o experienţă mult mai plăcută, fără disconfortul culoarelor aglomerate, prin supraaglomerarea spaţiului redus de depozitare şi fără întârzirile constante pentru debarcarea bagajelor în exces. Mai puţină greutate la bord va rezulta şi în mai puţin combustibil folosit, reducând costurile şi protejând mediul înconjurător. Sperăm că pasagerii se vor bucura de aceste beneficii în timpul perioadei de test pe ruta Londra Luton – Katowice. Dacă testul se dovedeşte de succes, vom extinde noua politică a bagajului de cabină şi beneficiile sale din timpul îmbarcării pe toate cele 244 de route, din 28 de ţări”, a declarat Daniel de Carvalho, Corporate Communications Manager Wizz Air.    

Târgu-Mureş



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite