Judeţele Covasna, Harghita şi Mureş au promovat regiunea sub brandul „Ţinutul Secuiesc” la târguri de turism

Judeţele Covasna, Harghita şi Mureş au promovat regiunea sub brandul „Ţinutul Secuiesc” la târguri de turism

Drapelul secuiesc a încins spiritele între Bucureşti şi Budapesta FOTO Mediafax

Judeţele Covasna, Harghita şi Mureş au promovat regiunea prin intermediul unui stand comun, sub brandul ”Ţinutul Secuiesc”, la cea de-a 42-a ediţie a Târgului de turism internaţional Utazás de la Budapesta şi la Târgul de Turism al României (TTR), organizat la centrul expoziţional Romexpo, a anunţat, marţi, Consiliul Judeţean Harghita.

Judeţele, Covasna, Harghita şi Mureş, au fost reprezentate la cele două evenimente de Asociaţia pentru Dezvoltarea Turismului în judeţul Covasna, Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitară Harghita, respectiv Asociaţia Visit Mureş.

”Cele trei judeţe din Ţinutul Secuiesc sunt participanţi permanenţi la diferitele târguri şi expoziţii turistice internaţionale care reprezintă o bună oportunitate pentru promovarea regiunii şi a valorilor acesteia, precum şi pentru dezvoltarea unor relaţii de colaborare şi participarea la reuniuni profesionale”, se arată în comunicat.

Vicepreşedintele Consiliului Judeţean (CJ) Covasna, Grüman Róbert, a subliniat că este important ca turiştii să primească informaţii de primă mână despre oferta turtistică a judeţului Covasna.

”Este important ca turiştii să primească informaţii de primă mână despre oferta turtistică a judeţului Covasna, prin intermediul unor discuţii personale, nu doar prin intermediul unor broşuri sau platforme online. Experienţa dovedeşte că cei interesaţi de regiune caută cu plăcere standul Ţinutului Secuiesc, deschidere care se manifestă atât în creşterea numărului turiştilor interni şi externi, cât şi a numărului de înnoptări”, a spus Grüman Róbert.

El a spus că aplicaţia mobilă Visit Covasna este descărcată şi folosită de tot mai multe persoane interesate să viziteze regiunea.

La târgul de turism Romexpo, reprezentanţii judeţului Harghita au promovat, în principal, aplicaţia pentru telefonul mobil şi site-ul Visit Harghita, respectiv programele cu tradiţie cum ar fi Festivalul de Muzică Veche de la Miercurea Ciuc sau Olimpiada de la Băile Harghita.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: