Cum s-a răzbunat o şoferiţă din Gorj pe un „cocalar“ cu BMW care a şicanat-o în trafic
0O şoferiţă din Gorj a fotografiat maşina unui şofer care a şicanat-o în trafic, după care a postat fotografiile şi toată întâmplarea pe Facebook.
Femeia se deplasa pe DN 67 către localitatea Târgu Cărbuneşti, când a fost depăşită de un autoturism BMW. I s-a părut ciudat pentru că maşina s-a deplasat mult timp paralel cu a sa, iar la un moment dat şoferul chiar a râs. Se mai afla în maşină cu un alt bărbat, ambii trecuţi de prima tinereţe. Şoferiţa a povestit pe contul personal de Facebook ce a urmat:
„Cum devii cocalar cu BMW în 5 paşi simpli: Pasul 1: Depăşeşti o maşină oarecare în trafic, când deodată vezi că şoferul este o femeie. Atunci încerci sa atragi atenţia mergând în paralel. Pasul 2: Ai depăşit şi brusc îţi aduci aminte că ai o pedală de frână. O apeşi pana ajungi la 40km/h! Pasul 3: După ce «omori» nervii şoferilor şi vezi că eşti la un pas să fii depăşit, îţi aminteşti brusc că mai ai şi alte trepte... Şi măreşti viteza!
Pasul 4: După ce «ţi-ai înlăturat inamicul» (acesta cedând şi renunţand la depăşire) şi eşti din nou «fruntaş», simţi brusc nevoia să îţi reiei mersul cu 40km! Pasul 5: Şi «istoria» se repetă pe o distanţă de circa 20 km şi asta doar pentru că nu vrei să fii depăşit de o femeie! Deh, doar eşti «bizon» cu BMW! Şi dacă partea intelectuală nu te ajută să ieşi în evidenţă, poate te ajuta BMW-ul!“
Vă mai recomandăm:
Agata Petrescu a murit la vârsta de 103 ani, în locuinţa sa de vară din satul gorjean Mogoşani, comuna Scoarţa. A murit muncind, pentru că bătrâna îşi săpa singură grădina, dar şi o bucată de teren, în ciuda vârstei înaintate pe care o avea.
Râul Jiu, vechiul Rhabon, formează unul dintre cele mai spectaculoase canioane din România, cu ape repezi, cu praguri, cu albia strânsă între şosea şi peretele vertical al muntelui. Drumul dintre Bumbeşti Jiu şi Livezeni are o lungime de aproximativ 30 de kilometri, care însoţeşte râul Jiu.
Fabrica de confecţii din Târgu Jiu îşi va închide porţile. Anunţul a fost făcut de către un lider de sindicat din unitate, care a fost pusă în temă despre situaţia fabricii de către lichidatorul unităţii.