7 metode eficiente de a depăşi teama de avion. Cum funcţionează exerciţiul imaginaţiei pozitive

7 metode eficiente de a depăşi teama de avion. Cum funcţionează exerciţiul imaginaţiei pozitive

Dacă simţiţi că rămâneţi fără aer, nu intraţi în panică. Faceţi exerciţii de respiraţie la intervale de 4 secunde. Inspiraţi şi expiraţi, folosind stomacul, până vă veţi linişti

Cei mai mulţi dintre noi aşteptăm cu sufletul la gură vacanţa mult visată, însă teama de zbor ne dă, uneori, fiori. Din fericire, există metode eficiente de a depăşi frica de zbor.

Bright Side a întocmit un top al celor mai eficiente metode a zbura fără frică deasupra norilor.
 
1. Informează-te
 
Mulţi oameni se tem de zbor pentru că nu îşi dau seama cum de un aparat atât de greu poate sta în aer la altitudini atât de mari. Turbulenţele, momentele care ne dau fiori în aer, reprezintă nici mai mult nici mai puţin de hopurile provocate de un drum denivelat şi plin de gropi. 
 
 
2. Cel mai sigur mijloc de transport
 
Potrivit estimărilor, şansele de a muri într-un accident de avion sunt extrem de mici (1:30 milioane). De exemplu, este mult mai uşor să moară de intoxicaţii alimentare decât un accident de zbor. Pe de altă parte, cel mai periculos vehicul este maşina. Un avion este de aproximativ 6.000 de ori mai sigur.
 
 
3. Verificări multiple
 
Vizitaţi un aeroport pentru a vedea volumul imens de muncă pe care angajaţii îl depun pentru siguranţa dumneavoastră. La fiecare 5 ani, avioanele sunt supuse controlului şi întreţinerii complete. Avioanele trec printr-o verificare a componentelor înainte de fiecare zbor. Examinările complete complete se efectuează nu mai puţin de o dată la 3 luni.
 
 
4. Evitaţi ştirile negative înainte de zbor
 
Încercaţi să vă protejaţi de ştirile negative înainte de zbor: nu trebuie să auziţi despre accidentele produse în aer. Mai ales evitaţi să căutaţi adânc în această problemă, căutând accidente vechi.
 
 
5. Respiraţi corect
 
Dacă simţiţi că rămâneţi fără aer, nu intraţi în panică. Faceţi exerciţii de respiraţie la intervale de 4 secunde. Inspiraţi şi expiraţi, folosind stomacul, până vă veţi linişti.
 
6. Aveţi încredere în căpitan
 
Teama de zbor este în multe feluri legată de lipsa de control asupra situaţiei. Prin urmare, acceptaţi faptul că avionul este manipulat de profesionişti cu experienţă a căror calificare este suficientă pentru a face faţă celor mai multe circumstanţe neaşteptate. Între timp puteţi citi o carte, puteţi mânca ceva sau chiar juca pe telefonul mobil.  
 
 
7. Folosiţi-vă imaginaţia
 
Imaginaţi-vă oraşul/staţiunea spre care vă îndreptaţi sau gândiţi-vă la orice loc unde vă simţiţi bine.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:

citeste totul despre: