Specialiştii ne spun unde să „căutăm“ un abdomen sculptat. Prima oprire ar trebui făcută în bucătărie

Specialiştii ne spun unde să „căutăm“ un abdomen sculptat. Prima oprire ar trebui făcută în bucătărie

Internetul este plin de sfaturi şi de videoclipuri care îţi arată cum să obţineţi un abdomen sculptat în câteva luni sau chiar într-o săptămână. Specialiştii ne sfătuiesc să nu mai luăm în seamă astfel de surse, pentru că abdomenul perfect nu se obţine atât de uşor.

Ştiri pe aceeaşi temă

De reţinut că pătrăţelele de pe abdomen pot fi obţinute fără muncă grea în sala de fitness, dar cu siguranţă, doar după ore bune petrecute în bucătărie şi după o luptă crâncenă cu grăsimea corporală, potrivit cnet.com.
 
Genetica nu este ceva ce poţi cumpăra de la supermarket, iar grăsimea corporală este puţin mai greu de controlat decât ai putea crede. 
 
Dr. John Morton, şeful Chirurgiei Bariatrice şi Minimale Invazive la Medicina Yale spune că pentru a ne atinge obiectivele trebuie să ştim ce procent de grăsime corporală trebuie eliminat.  
 
Există o serie de moduri diferite de a vă măsura procentul de grăsime corporală, iar pentru cele mai bune rezultate trebuie să mergeţi la medic sau la un dietetician. 
 
Cu toate acestea, Consiliul American pentru Sport promovează o „unealtă” cu ajutorul căreia vă puteţi măsura procentul de grăsime din corp.
 

Procentul de grăsime pentru un abdomen de invidiat

 
Oricât de puternici sunt muşchii tăi abdominali, nu vor ieşi la suprafaţă decât dacă ai o grăsime corporală suficient de scăzută. 
 
Numărul specific de grăsime corporală diferă de la individ la individ. Specialiştii spun că va trebui să avem între 15  - 20% grăsime corporală pentru un „pacheţel de şase pătrăţele”.
 
Motivul pentru care numărul variază procentul este pentru că toţi avem o distribuţie diferită a grăsimilor corporale.
 

Ce antrenament este indicat

 
Există, cu siguranţă, exerciţii pe care le puteţi face pentru a vă maximiza şansele de a obţine acel râvnit abdomen. 
 
Primul lucru pe care probabil vei dori să îl faci este să slăbeşti. Dar pierderea în greutate nu înseamnă automat pierderea de grăsime. 
 
Morton spune că ​​efortul fizic trebuie făcut constant. În acest fel, vă puteţi asigura că pierdeţi în principal grăsime, şi nu muşchi sau apă. Când pierdeţi în greutate, asiguraţi-vă că faceţi şi mişcare.
 
Trebuie să evitaţi consumul excesiv de alcool, iar antrenamentele de bază sunt foarte importante pentru prevenirea problemelor de gât şi spate, precum şi pentru îmbunătăţirea posturii tale. 
 
Terapeutul fizic certificat, Jeff Cavaliere, cunoscut pe YouTube sub numele de Athlean X, are un videoclip în care şi-a prezentat antrenamentul excelent, care poate fi realizat oriunde, cu câteva mişcări simple

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările