Proiectul de reabilitare şi lărgire la patru a DN 71 Bâldana - Târgovişte - Sinaia, scoas la licitaţie. Valorea lucrărilor şi lungimea drumului

Proiectul de reabilitare şi lărgire la patru a DN 71 Bâldana - Târgovişte - Sinaia, scoas la licitaţie. Valorea lucrărilor şi lungimea drumului

Valoarea totală estimată a proiectului este de 1.567.031.832,16 lei – adică aproximativ 473 milioane de euro.

Proiectul de lărgire la patru benzi a DN 71 Bâldana - Târgovişte - Sinaia a fost scos la licitaţie.  Tronsonul este o obligaţie asumată de Guvern ca parte a dezvoltării fabricii Arctic de la Ulmi.

Ştiri pe aceeaşi temă

Potrivit ultimelor estimări, când Arctic va începe activitatea la Ulmi (în aproximativ un an) DN 71 va fi tranzitat de peste 150 de tiruri de mare capacitate încărcate cu produsele Arctic.
 
Drumul are o lungime totală de 103 kilometri împărţiţi astfel: Bâldana - Târgovişte (44,13 km - distanţa pecare care drumul se va lărgi la patru benzi) şi modernizarea sectorului Târgovişte - Moroeni - Sinaia (58,86 km - înseamnă modernizare la 2 benzi). 
 
Valoarea totală estimată a proiectului este de 1.567.031.832,16 lei – adică aproximativ 473 milioane de euro.
 
Potrivit anunţului din sistemul de achiziţii publice SICAP, a fost scos la licitaţie 1 lot pentru proiectul de lărgire la patru benzi a tronsonului Bâldana - Târgovişte pe o lungime de 44.13 kilometri, precum şi un al 2-lea lot, pentru reabilitarea şi modernizarea sectorului Târgovişte – Moroeni – Sinaia (2 benzi), în lungime de 58,86 kilometri. 
 
Conform schiţelor, se vor construi 4 poduri, 5 podeţe, 3 subtraversări şi o parcare şi vor fi reabilitate alte 3 poduri. Toate aceste investiţii vor fi gata în 2 ani.
 
Suma uriaşă proiectată să fie cheltuită pentru lărgirea drumului de 100 de kilometri dintre Târgovişte şi Bucureşti
 
Drumul traversează localităţile Tărtăşeşti, Răcari, Conţeşti, Sălcioara, Nucet, Comişani, Cornăţelu, Văcăreşti, Ulmi, Târgovişte, Aninoasa, Doiceşti, Vulcana Pândele, Brăneşti, Băleni, Pucioasa, Moţăieni, Buciumeni, Glodeni, Fieni, Pietroşiţa, Moroieni, Sinaia, iar titular de proiect este CNAIR.
 
Proiectarea va pune câteva probleme, mai ales în zona satului Glod, unde circulaţia este practic gâtuită din cauza proprietăţilor care s-au extins până în partea carosabilă.
 
Totodată, prin modernizarea acestui drum, traseul spre Valea Prahovei va fi înlesnit şi pe această variantă, precum şi accesul spre Platoul Bucegi, la Cabanele Piatra Arsă, Babele şi spre Valea Ialomiţei, până la Complexul Peştera, drumuri care sunt în proces de asfaltare în acest moment.
 

 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:

citeste totul despre: