Prânzul delicios şi sănătos. Idei de reţete slabe în carbohidraţi

Prânzul delicios şi sănătos. Idei de reţete slabe în carbohidraţi

Dacă urmaţi o dietă cu conţinut scăzut de carbohidraţi, care să vă ajute să scăpaţi de kilogramele în plus, trebuie să ştiţi că puteţi opta şi pentru alte feluri de mâncare decât salatele.

Ştiri pe aceeaşi temă

Ca să fie slabe în carbohidraţi, meniurile trebuie să conţină proteine ​​slabe şi legume. 
 
"Dacă nu vă diversificaţi planul de masă este posibil să vă plictisiţi şi să simţiţi ca la dietă. Mai mult, masa compusă din aceleaşi ingrediente poate declanşa pofta în organism şi poate duce la deficienţe nutriţionale, în lipsa unei diete echilibrate", spune Sarah Mirkin, autor al lui „Fill Your Plate, Lose The Weight”, citat de prevention.com.   
 
Vestea bună este că puteţi opta pentru o varietate de reţete delicioase, bogate în proteine şi slabe în carbohidraţi (aproximativ 15 grame pe porţie), dar pline de antioxidanţi. 
 
Carne de porc pe pat de verdeaţă 
 
low-carb lunches: slow-cooked pork roast over sauteed mixed greens
FOTO: prevention.com
 
Acest prânz sărac în carbohidraţi (doar 5 grame) are 27 de grame de proteină slabă. Este o masă uşor de gătit, delicată şi gustoasă.
 
Brioşe din ouă şi verdeaţă 
 
low-carb lunches: egg muffins with mushrooms and cheese recipe
FOTO: prevention.com
 
Cu 5 grame de carbohidraţi şi 18 de grame de proteine ​​la două brioşe, acest fel de mâncare care conţine şi brânză este extrem de gustos şi săţios. Compoziţia este realizată din ardei roşii, ciuperci cremoni şi ceapă.
 
„Tortilla” din salată 
 
Chicken and Lettuce Cups 
FOTO: prevention.com
 
Schimbaţi o tortilla realizată din făină cu o foaie de salată proaspătă şi crocantă şi veţi tăia automat carbohidraţii aproape la jumătate.  
 
Conopidă cu pui
 
Chicken with Fried Cauliflower Rice in Skillet
FOTO: prevention.com
 
Conopida este o legum extrem de versatilă. O putem folosi, astfel, în loc de orez, la o reţetă cu pui. Putem mărunţi conopida într-un robot de bucătărie şi să o adăugăm lângă o bucată de pui. Cu 18 grame de carbohidraţi şi 34 de grame de proteine, acest fel de mâncare face mesele mult mai delicioase, dar şi perfecte pentru siluetă. 
 
Omletă la prânz
 
Cheesy Avocado Omelet
FOTO: prevention.com
 
Această omletă este perfectă şi pentru masa de prânz deoarece conţine multe legume şi un total de 32 de grame de proteine. De asemenea, are doar 10 grame de carbohidraţi. Combinaţi ouăle cu avocado şi spanac pentru oferi organismului fibre şi grăsimi sănătoase.
 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:

citeste totul despre: