Am scăpat de mesele copioase de Paşte, dar cum scăpăm de surplusul acumulat. Ce spun nutriţioniştii

Am scăpat de mesele copioase de Paşte, dar cum scăpăm de surplusul acumulat. Ce spun nutriţioniştii

"Cel mai frumos se slăbeşte reducând caloriile treptat, cu efort fizic în fiecare zi", spune Stoicescu Viorica, medic specilist diabet nutriţie şi boli de metablism

Internetul este plin de metode şi reţete de slăbit care mai de care mai revoluţionare de revoluţionare şi care promit arderea grăsimilor în timp record. Unele dintre ele sunt eficiente, dar întrebarea ar fi: sunt şi sănătoase?

 
În perioada aceasta, când pieţele şi supermarketurile sunt pline verdeţuri şi de le legume, specialiştii ne recomandă să apelăm cu încredere la curele de slăbit cu morcovi sau cu salată verde. Putem apela cu încredere şi la fructe.
 
„Nu există o metodă revoluţionară de ardere a caloriilor. Trebuie în primul rând să reducem din calorii,  care se găsesc din plin în dulciuri, în sucurile cu zahăr. Trebuie să reducem grăsimile, iar o dietă care să fie bazata pe carne slabă la grătar sau asociată cu salată de un fel ne ajută enrom. Cozonacul consumat de toţi în această perioadă este hiper caloric. Lactatele degrasate cu cereale sunt foarte bune şi ele, dar, obligatoriu trebuie să combinăm aceste mâncăruri uşoare  cu o activitate fizică de o oră pe zi măcar. Şi mersul pe jos, da mai alert”, ne-a spus Stoicescu Viorica, medic specilist diabet nutriţie şi boli de metablism, din cadrul Spitalului Judeţean de Urgenţe din Târgovişte.
 

 
Este bună înfometarea?
 
“În nicun caz nu este bună înfometarea, pentru că cel mai frumos se slăbeşte reducând caloriile treptat, cu efort fizic în fiecare zi. Nu trebuie să ne proprunem scăderi de mai mult de 4-5 kg pe lună. Cred că dacă vrem să slăbim mai repede trebuie să facem efort şi să nu mai mâncăm seara”, adaugă dr. Stoicescu.
 
Cea mai rapidă metodă pentru a slăbi cu miere
 
 
Mierea, alcătuită dintr-o combinaţie de zaharuri naturale, poate declanşa modificări metabolice care neutralizează pofta de dulciuri. În urma unor cercetări efectuate timp de mai mulţi ani de specialişti, s-a descoperit că înlocuirea zahărului cu miere în timpul zilei şi adăugarea unei linguriţe cu miere într-o băutură caldă înainte de culcare neutralizează mecanismele cerebrale responsabile pentru pofta de dulciuri, scrie dailymail.co.uk.
 
Reguli:
 
Pentru ca dieta cu miere să aibă efect, trebuie să înlocuiţi zahărul cu mierea, să renunţaţi la alimentele bogate în sare, zahăr şi grăsimi, să alegeţi carbohidraţi nerafinaţi, să renunţaţi la cartofi, să consumaţi fructe şi legume multe şi lactate degresate.
 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:

citeste totul despre: