Cum să devenim eficienţi la locul de muncă. Cât de bun este multitaskingul

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Mulţi angajaţi au momente în care tensiunea de la locul de muncă îşi pune amprenta asupra activităţii lor, iar rezultatele, în aceste condiţii, nu sunt cele aşteptate. Pe de altă parte, unii gestionează fiecare moment al zilei, astfel încât au mai mult timp pentru ei înşişi şi pentru lucrurile pe le adoră.

Probabil că nu ai face acest lucru dacă sarcinile de serviciu ar presupune muncă fizică. Lupta cu anxietatea, stresul şi volumul mare de muncă sunt principalii inamici, potrivit inc.com.

1. Opriţi multitasking

Mulţi oameni se păcălesc peei înşişi dacă ajung să creadă că sunt buni la multitasking. Dar de fapt foarte puţini se pot concentra solid pe mai mult de una sau două sarcini. Oamenii cu adevărat eficienţi ştiu că efortul concentrat cu puţine distrageri duce la duce la un rezultat eficient. 

2. Deleagă-ţi atribuţii

Productivitatea poate scădea dramatic atunci când oamenii preiau mai mult decât pot realiza. Oamenii cu adevărat eficienţi sunt extrem de buni în delegarea sarcinilor către alte persoane. 

3. Comunicare adecvată

Comunicarea deficitară este egală cu pierderea de timp. Un e-mail rapid care transmite instrucţiuni proaste sau o atitudine ofensatoare pot ajunge să adauge multe ore inutile unui proiect. 

4. Verifică-ţi calendarul

Cu cât controlezi mai mult calendarul, cu atât este mai uşor să faci loc neprevăzutului.

5. Faceţi loc pentru lucrurile importante 

Se pierde mult timp căutând obiecte importante, precum cheile, stilourile sau articolele de îmbrăcăminte, aşa că organizează-le într-un mod în care puteţi găsi cu uşurinţă ceea ce căutaţi.  

   

7. Odihna este extrem de importantă

Oamenii obosiţi şi suprasolicitaţi nu funcţionează bine. Asiguraţi-vă că aveţi timp de odihnă şi recuperare, astfel încât să fiţi eficient la locul de muncă. Se spune că un angajat odihnit face munca a trei angajaţi „obişnuiţi”.

8. Planificaţi proiecte

Nerăbdarea este duşmanul direct al eficienţei. Oamenii cu adevărat eficienţi ştiu că trebuie să îşi facă timp pentru cercetare şi să „descompună” un proiect în paşii de bază. Planificarea poate fi de durată însă cu o bună comunicare, toţi angajaţii se vor mişca incredibil de eficient.

Târgovişte



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite