Ce trebuie să faci ca să eviţi durerile de spate atunci când lucrezi la birou

Ce
trebuie să faci ca să eviţi durerile de spate atunci când lucrezi
la birou

FOTO Arhiva

Munca la birou poate fi dăunătoare pentru organism. Lipsa de mişcare poate provoca dureri greu de suportat, care s-ar putea accentua dacă nu ţineţi cont de câteva sfaturi. Ca să evitaţi apariţia durerilor lombare trebuie să renunţaţi la scaunul cu roţi sau scaunul rotativ. Trebuie să alegeţi un scaun fix, spune kinetoterapeutul sucevean Daniel Irimia.

Ştiri pe aceeaşi temă

Kinetoterapeutul Daniel Irimia le recomandă celor care lucrează la birou să renunţe la scaunul cu roţi sau scaunul rotativ şi să aleagă un scaun fix. Asta pentru a evita durerile lombare.

„Pentru bazin şi evitarea apariţiilor durerilor lombare: scaun fix, fără roti sau rotativ, mai lat decât bazinul. Poziţia picioarelor, semideschise (semiflexie) şi genunchi deschişi (desfăcuti) 20-30 ', nu lipiţi”, a spus kinetoterapeutul. El a adăugat că pentru a evita durerile în zona umerilor şi a în zona dorsală, coatele trebuie să fie sprijinite pe birou sau pe cotiere.

Pentru sprijinul cervicalei, privirea trebuie coborâtă despre birou sau spre monitor la aproximativ 30 – 35'.

În plus, persoanele care stau la birou mai mult de patru ore, în faţa unui monitor, trebuie neapărat să consume pe puţin 500 de ml de apă la oră pentru a evita deshidratarea.

„Persoanele sedentare au neapărat nevoie de mişcare cel puţin 10 minute, la interval de o oră pentru a ajuta în primul rând rinichii să "cureţe sângele, apoi lubrifierea articulaţiilor, destinderea cutiei toracice şi reîmprospătarea acesteia cu oxigen, detensionarea musculaturii oculare”, a mai spus Daniel Irimia.

 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:

citeste totul despre: