Sibiu: Muzeul Brukenthal a devenit marcă înregistrată

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Sibiu: Muzeul Brukenthal a devenit marcă înregistrată
Sibiu: Muzeul Brukenthal a devenit marcă înregistrată

Prin acest certificat se doreşte extinderea colaborării cu muzee din toată lumea şi atragere unui număr cât mai mare de turişti către fosta Capitală Culturală Europeană. În plus, reprezentanţii muzeului se pregătesc şi scoată pe piaţă şi un vin cu numele baronului.

Reprezentanţii Muzeului Naţional Brukenthal, unul dintre cele mai importante insituţii de cultură din Sibiu, şi-au trecut o nouă performanţă în agendă. Muzeul a devenit marcă înregistrată la Oficiul de Stat pentru Invenţii şi Mărci (OSIM), urmând ca pe piaţă să fie lansat şi un vin care să poarte numele baronului sibian. Perioada pentru care directorul Adrian Sabin Luca a obţinut dreptul de utilizare a mărcii înregistrate Brukenthal este de zece ani, maximul posibil, acesta anunţându-şi intenţia de a prelungi acest termen.

O serie de beneficii

Primul aspect pe care directorul instituţiei a ţinut să-l precizeze în momentul în care a intrat în posesia certificatului a fost că, bazându-se pe acest document, va ataca în instanţă pe oricine care va folosi marca Brukenthal fără ştirea conducerii muzeului. Cel mai recent scandal pe această temă a fost în luna martie, când Adrian Sabin Luca i-a acuzat pe organizatorii unui târg de nunţi că utilizeaza în mod ilegal marca Brukenthal în promovarea produselor prezentate, fapt pentru care a depus şi o plângere penală la momentul respectiv. De asemenea, conducerea muzeului speră că prin aceste certificat să colaboreze mai bine cu muzee din toată lumea, prevăzând utlerioare tranzacţii ale operelor de artă între Sibiu şi alte tări.

Va fi lansat şi vinul Brukenthal

Directorul muzeului spune că prin acest act speră să poată extindă brandul Brukenthal la nivel internaţional, prin lansarea de diverse produse. Astfel, după ciocolata care poartă numele baronului şi care a fost scoasă pe piaţă la sfârşitul anului trecut, în luna decembrie a acestui an urmează să fie lansat şi un vin cu acelaşi nume, iar ulterior chiar şi o serie de activităţi sub aceiaşi egidă. " Brand trebuie promovat. Una e să promovezi un brand local, alta să promovezi un brand internaţional, dar promovarea de face cu paşi mărunţi. Am început cu ciocolata Brukenthal, o să urmeze vinul Brukenthal în decembrie şi ne propunem ca pe viitor să organizăm chiar şi o şcoală de vară sub egida Brukenthal”, a spus Adrian Sabin Luca. Acesta a recunoscut că se aşteaptă ca şi numărul vizitatorilor să crească în urma recentei realizări, de care se arată extrem de încântat. “Baronul ne-a lăsat o moştenire de care trebuie să o folosim: ne vom ajuta de numele lui pentru a atrage cât mai mulţi vizitatori în Sibiu şi implicit în muzeu”, a completat directorul instituţiei. În prima jumătate a acestui an, 104.541 de vizitatori au trecut pragul muzeului, cu 22% mai mult faţă de aceiaşi perioadă a anului trecut.

Sibiu



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite