CIC aniversează 13 ani de activitate la Sibiu

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni este unul din cele mai vizibile servicii ale Primăriei Sibiu fiind special conceput pentru relaţia cu cetăţenii şi pentru facilitatea accesului acestora la informaţiile de care au nevoie.

CITIŢI ŞI:

VIDEO - Liceul de Artă din Sibiu vandalizat. 40 de geamuri sparte

Sibianca de 11 ani, devenită mamă, susţine că e virgină

Show cu maşini tunate în weekend la Sibiu

În prezent acest serviciu deserveşte publicul prin intermediul celor 7 angajaţi şi oferă sibienilor asistenţă de specialitate în contactul lor cu primăria. Cei care vin la CIC sunt asistaţi la întocmirea documentaţiilor necesare, sunt sprijiniţi să orienteze solicitărilor spre diferite serviciile cu competenţe în domeniul problemelor ridicate sau sunt îndrumaţi spre instituţiile abilitate, le sunt furnizate informaţii referitoare la activitatea primăriei, sunt primite sugestiile şi reclamaţiile şi le este facilitat contactul cu personalul din conducere prin înscrierea în audienţe.

Zeci de mii de documente preluate
Numai anul acesta la CIC a preluat peste 12.700 de documente pe care fie le-a rezolvat în cadrul serviciului (616), fie le-a direcţionat mai departe către secretarul primăriei (5484), către arhitectul şef (4825), către viceprimari (355) sau către Serviciul Corp Control Comercial (1481). În audienţe pentru viceprimari, secretar şi comisia socială s-au înscris peste 300 de persoane. În plus, fiecare zi sunt preluate aproximativ 100 de apeluri telefonice prin care se funizează informaţii referitoare la programul de funcţionare al serviciilor şi ghişeelor primăriei, referitore la asistenţa socială, documente necesare, etc.

Zeci de emailuri zilnic
Un mijloc nou de comunicare şi din ce în ce mai utilizat este emailul. În fiecare zi CIC primeşte între 40 şi 50 de e-mailuri care, fie îşi găsesc răspuns direct de la acest serviciu, fie sunt direcţionate spre sperviciile abilitate pentru a fi rezolvate. Pe lângă activitatea CIC municipalitatea sibiană ţine legătura cu cetăţenii prin intermediul unei centrale telefonice moderne, care poate prelua simultan 30 de apeluri. Adică în momentul în care un cetăţean sună, acesta nu este întâmpinat de tonul „ocupat”, ci telefonul sună până acesta poate fi preluat. Întro zi obişnuită de lucru între orele 7.30 şi 16 centralista de serviciu poate prelua între 500 şi 550 de apeluri pe care le direcţionează spre serviciile solicitate.
Pentru ultimele noutăţi din Sibiu, click pe poza de mai jos:

image
Sibiu



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite