Arena Platoş devine parc de distracţii pe perioada verii

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Arena Platos se transforma in parc de distractii
Arena Platos se transforma in parc de distractii

După o investiţie considerabilă şi cinci ani de zile în care Arena Platoş Păltiniş a devenit un reper în sporturile de iarnă din România, complexul de ski şi snowboard avansează înspre un parc de distracţii complet în timpul verii.

Pârtiile de ski cu care sunt obişnuiţi sibienii vor ceda locul în timpul verii tirolienelor, săniuţelor de vară sau traseelor de biciclete. Săniuţele de vară, principalul punct de atracţie al complexului de vară, rulează pe un tobogan din fibră de sticlă construit de-a lungul pârtiei A, pârtia principală a Arenei Platoş pe timp de iarnă. Traseul are mai multe curbe şi denivelări şi o lungime de circa 650 de metri. Accesul în vârf se face cu telescaunul iar săniuţa se manevrează cu ajutorul unei manete de frânare.

Tiroliana are o lungime de mai bine de 900 de metri iar traseul ei este un zig-zag de-a lungul şi de-a latul aceleiaşi pârtii. Cu mai multe staţii intermediare şi acces uşor în vârf cu telescaunul, tiroliana devine astfel atractivă pentru toate categoriile de vârstă. „Iar surprizele nu se opresc aici. Cei mici vor putea vizita personajele lor preferate pe Aleea cu Poveşti, se vor putea juca cu animale iar pentru cei mari am pregătit trasee de drumeţii prin pădurile minunate ale munţilor Cindrel, locuri special amenajate pentru barbecue, un camping pentru cei care doresc să vină aici cu cortul şi multe petreceri în aer liber, cu focuri de tabără”, spune Martin Freinademetz, proprietarul complexului de la Păltiniş.

Cicliştii, în special cei care îndrăgesc off-road-ul, se vor bucura nespus în momentul în care staţiunea de vară îşi va deschide porţile. Arena Platoş Păltiniş va oferi două trasee de bicicletă, unul de cross-country şi unul de downhill. Primul dintre ele are o lungime de 2500 de metri şi este accesibil tuturor, fie că sunt începători sau avansaţi, cu porţiuni mai line dar şi porţiuni extrem de tehnice. Traseul de downhill este compus din cinci linii diferite, în funcţie de nivelul de pregătire al fiecărui ciclist. Linia albastră, de exemplu, se adresează familiilor, cicliştilor mai puţin experimentaţi, fiind asemănător unui traseu de promenadă. Linia roşie este un traseu de viteză cu obstacole specifice, cu sărituri peste pârtia de sănii străbate pădurea cu contrapante şi săritori, până la baza pârtiei de sănii unde se termină cu o săritură step-up adresat doar cicliştilor cu experienţă medie spre avansat. Iar profesioniştii vor avea un freeride zone cu o lungime de 800 de metri unde vor putea pompa adrenalină fără limite.

Vă mai recomandăm: 

Povestea lui Hermann Oberth, sibianul care a revoluţionat navigaţia spaţială. A fost primul om din lume care a gândit proiectul rachetelor moderne de acum

Savantul transilvănean născut la Sibiu a rămas cunoscut în istorie drept părintele navigaţiei spaţiale, cercetările sale în domeniu fiind recunoscute şi apreciate în întreaga lume.

Sibianul Ieronim Budac, locotenentul lui Al Capone: cum a ajuns în Mississippi cu un camion cu alcool de contrabandă, fugind de poliţie

Cârţişoreanul rămas şi azi o legendă a avut o viaţă plină de peripeţii în America. Cu banii strânşi a dezvoltat acasă afaceri bănoase şi a fost primar în satul lui timp de patru mandate.

Satul unde nu s-a mai născut nimeni de 27 de ani. Povestea celor 12 oameni care mai trăiesc în Gherdeal: „Saşii au plecat în Germania, românii – sub brazi“

Ultima nuntă în satul sibian Gherdeal a avut loc în 1987, iar ultimul copil s-a născut aici în 1988. Din comunitatea înfloritoare de altădată, care număra 300 de suflete de români şi de saşi, acum au mai rămas doar 12 locuitori, şi toţi trecuţi de 50 de ani. Amintirile lor au rămas închise în cutii cu fotografii alb-negru.

Sibiu



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite