Trei ponturi simple ca să-ţi faci extrem de vizibilă pagina pe Facebook. Cum ajută organizarea de campanii şi concursuri

Trei ponturi simple ca să-ţi faci extrem de vizibilă pagina pe Facebook. Cum ajută organizarea de campanii şi concursuri

Campaniile umanitare sau reclama plătită pe facebook sunt cele mai simple metode de promovare  - foto: barcolog.eu

Reţelele de socializare ocupă o bună parte din timpul fiecărui român, iar unele dintre persoanele publice sau cele care doresc să ajungă în această postură le folosesc pentru a se promova. Există trei ponturi simple de pus în practică pentru a deveni mai vizibil pe facebook.

Ştiri pe aceeaşi temă

Aproape că nu mai există persoană, în mediul urban cel puţin, care să nu aibă un cont de Facebook, iar dacă îl are, să nu îşi dorească să intereacţioneze cu cât mai multe persoane prin intermediul lui. Cei care au atins limita superioară de prieteni pe Facebook, de 5.000, sau care pur şi simplu îşi doresc mai multă vizibilitate îşi creează pagini publice de Facebook unde să comunice cu prietenii şi prin intermediul cărora să îşi transmită mesaje.

Unele persoane au înţeles chiar să creeze anumite comunităţi online în jurul paginilor lor fie ele de like-uri sau accesibile prin „friend request“, după ce au observat că există anumite trucuri prin care pot deveni mai vizibili pe Facebook.

„Nu este niciodată o regulă ca o pagină a unei categorii va ajunge cunoscută mai repede sau mai târziu. Aici totul depinde în primul rând de promovare. Deci prima regulă în a avea o pagină de Facebook vizibilă este modul de promovare. Nu trebuie să ne ascundem după deget să nu recunoaştem că o campanie plătită, cu un target propus real, nu este bună. Ba din contra, uneori 100 de euro pot face minuni pentru o pagină de Facebook. Totuşi putem să ne uităm la paginile unor oameni necunoscuţi care au devenit vedete pe facebook doar că prietenii lor au dat like şi share paginii lor”, afirmă Bogdan Tincu, administratorul unei firme care se ocupă de SEO şi SMO pentru

Un alt mare considerent este calitatea postărilor şi conţinutul lor, după cum afirmă aceeaşi sursă. Acest conţinut va fi distribuit de prietenii tăi şi va ajunge vizibil pentru alţi oameni, care la rândul lor îl vor distribui dacă vor simţi că li se adresează. Acesta dă exemplu pagina lui Toni Poptămaş, care a creat o comunitate în jurul paginii sale de Facebook prin postări cu conţinut simplu, cu tentă religioasă, citate motivaţionale. Acesta a reuşit astfel să atragă spre pagina sa publicul de 40-70 de ani.

„Al treilea pont se leagă oarecum de cel de-al doilea. Pentru a fi vizibil pe Facebook şi pentru a apărea mai des în newsfeed-ul altora, trebuie să te implici în diferite campanii, fie ele umanitare fie să organizezi diferite concursuri. Se leagă de-al doilea punct pentru că şi aici intervin prietenii care se implică în campanie, care o fac cunoscută”, afirmă Bogdan Tincu.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: