Alternativa pentru siluetele sensibile la grătarul clasic de 1 Mai. Ce puteţi găti sănătos la foc în loc de mici şi cârnăciori

Alternativa pentru siluetele sensibile la grătarul clasic de 1 Mai. Ce puteţi găti sănătos la foc în loc de mici şi cârnăciori

Legumele la grătar sunt propuse să ia locul cartofilor pai - fotodelobogdana.files.wordpress.ro

Cei care se tem de kilogramele în plus "câştigate" în minivacanţa de 1 Mai pot să aleagă produse la fel de gustoase, dar mai sănătoase şi fără grăsimi.

Ştiri pe aceeaşi temă

Theo, nutriţionist şi antrenor de fitness la Fat2Fit, are o altă părere faţă de majoritatea celor care cred că trebuie să-şi ia de la gură pentru a slăbi sau a păstra o siluetă. Sătmăreanul promovează un stil de viaţă sănătos, în care nu trebuie să te înfometezi sau să renunţi la ieşirea de 1 Mai, ci doar să acorzi atenţie la ce mănânci şi să înlocuieşti unele produse dăunătoare organismului cu altele mai uşoare, dar la fel de gustoase.

„În loc de carne de mici şi carne grasă, puteţi alege pulpe de pui la grătar, alături de o garnitura de legume. Astfel veţi manca o masă delicioasă şi vă veţi păstra şi silueta. O altă alternativă foarte bună este muşchiul de porc în loc de cotlet sau ceafă. Puteţi de asemenea face cartofi copţi în jar şi câteva legume pe grătar: dovlecei, ardei şi ceapa roşie la grătar. Condimentele încercaţi să fie cât mai naturale, cimbru, rozmarin, busuioc. Acestea sunt foarte parfumate, naturale şi sănătoase”, afirmă Theo.

Tradiţia românească din ultimii ani a făcut ca de 1 Mai pe grătare să sfârâie cele mai diverse produse de carmangerie, agenţii comerciali orientându-se de la an la an, oferind chiar şi carne gata macerată şi condimentată, numai bună de pus pe grătar. 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările