Râmnicu Vâlcea: Servicii mai bune pentru clienţii CEZ

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Grupul CEZ în România pune la dispoziţia clienţilor săi un serviciu de comunicare modern, eficient şi permanent: Info Linia CEZ.

Disponibilă 24 de ore din 24, şapte zile din şapte, Info Linia CEZ îşi propune să aducă un plus de confort consumatorilor prin evitarea deplasărilor către Centrele de Relaţii cu Clienţii şi să diversifice gama de servicii oferite clienţilor. „Un singur apel la 0251 929 este suficient pentru a afla informaţii comerciale privind racordarea la reţea, contractarea, facturarea şi încasarea energiei electrice sau pentru a anunţa deranjamentele în reţeaua de distribuţie. O echipă formată din peste 40 de operatori este permanent la dispoziţia clienţilor, pregătită să ofere orice fel de informaţie sau să preia deranjamentele survenite în instalaţiile electrice", a precizat Daciana Mitrache specialist în comunicaţii CEZ.

Mai mulţi operatori la Info Linia CEZ

image

În acest an, pentru a reduce substanţial timpul de aşteptare, compania CEZ a suplimentat numărul de operatori Info Linia CEZ şi a început colaborarea cu un prestator extern de Call Center care va asigura preluarea vârfurilor de deranjamente în situaţii de avarii de masă ce pot depăşi capacitatea normală de preluare a apelurilor în condiţii meteo normale, Info Linia CEZ poate prelua peste 98 % din apeluri cu timp mediu de aşteptare sub 120 secunde şi peste 90 % din apeluri cu timp mediu de aşteptare sub 40 secunde.

Râmnicu Vâlcea



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite