Râmnicu Vâlcea: Conturile pe Facebook, ultima fiţă a candidaţilor la primărie

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Internetul devine noua modă în materie de campanie electorală. Reţelele de socializare on-line sunt arma secretă a candidaţilor la primăria din Râmnicu Vâlcea. Rădulescu şi Grigorescu se bat în accesări, utilizatori, comentarii şi linkuri către filmuleţe pe Youtube.

Confruntarea pentru scaunul de primar al Râmnicului s-a mutat în ultimele zile pe Internet. Cei doi contracandidaţi rămaşi în cursă îşi concentrează acum eforturile către mediul online, de unde speră să obţină cât mai multe voturi. Romeo Rădulescu şi Remus Grigorescu nu le mai zâmbesc râmnicenilor doar din afişele de pe stâlpi, cei doi ocupând spaţiu important şi în lumea virtuală. Ultima fiţă, conturile de Facebook sunt acum armă redutabilă în convingerea râmnicenilor internauţi să acorde votul unuia sau altuia. Strategie electorală sau nu, conturile de Facebook ale celor doi aduc un aport de imagine serios în rândul tinerilor, susţin surse din stafurile de campanie ale candidaţilor. Rădulescu are în momentul de faţă peste 240 de prieteni, iar Grigorescu se poate lăuda cu puţin peste 200. „Nu trebuie să vă aşteptaţi la postări permanente pe acest cont. Aş vrea ca utilizatorii să îmi adreseze cât mai multe întrebări la care să răspund", scrie Rădulescu pe contul său. El mai susţine că pagina sa de Facebook nu este neapărat electorală ci doar doreşte să interacţioneze cu râmnicenii în calitatea sa de primar interimar.


Grigorescu are şi cont pe Twiter

Contracandidatul său nu se lasă mai prejos, Remus Grigorescu utilizând în plus faţă de contracandidatul său şi un cont de Twiter, o aplicaţie online ce premite transmiterea unor mesaje scurte în reţeaua sa de prieteni. În Facebook Grigorescu spune că activează pentru a comunica cu electoratul său într-un mod rapid. Contul său este plin cu fotografii de familie, unele chiar din timpul copilăriei. „Sunt mici trucuri ce prind la public, iar în campania electorală pot aduce la urne un segment care de obicei nu este motivat politic", spune Adriana Stroe, consilier în cadrul unei firme de marketing online.

Blogeri de campanie


Nici conceptul de blogging nu le este străin celor doi contracandidaţi. Resursele financiare le permit achiziţionarea de domenii şi contractarea unor profesionişti în domeniul web-ului care să le transforme blogurile în site-uri profesioniste. În timpul campaniei staful înoieşte zilnic informaţiile postate pe aceste domenii virtuale.

Râmnicu Vâlcea



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite