Râmnicu Vâlcea: Calea ferată Vâlcele-Râmnicu Vâlcea, doar pe hârtie

0
Publicat:
Ultima actualizare:

 Valoarea lucrărilor a fost estimată la 150 de milioane de euro, dar până în acest moment nu s-a alocat niciun leu.

  Lucrările la magistrala feroviară Vâlcele- Râmnicu Vâlcea pentru refacerea terasamentelor, drenajelor, capetelor de viaducte, podurilor şi podeţelor trebuiau să fie gata, potrivit conducerii judeţului. „În octombrie 2009 am semnat certificatul de urbanism, la cererea Direcţiei Regionale CFR Craiova, pentru executarea noii linii de cale ferată Vâlcele - Râmnicu Vâlcea. Potrivit documentaţiei, valoarea lucrărilor a fost estimată la 150 milioane de euro, dar fondurile nu s-au alocat", a declarat Ion Câlea, preşedintele Consiliului Judeţean (CJ) Vâlcea. Fondurile urmau să fie folosite la executarea a 138 de lucrări de artă.

Calea ferată are o lungime de 39 de kilometri

  Lucrările la magistrala feroviară Vâlcele-Râmnicu Vâlcea au început în anul 1979. În anul 1989 calea ferată era realizată în proporţie de 73%. În ultimii 20 de ani lucrările au fost abandonate din lipsa fondurilor. „Sunt zone în care şinele au fost tăiate şi duse la fier vechi, iar dalele din beton s-au furat", spune Marian Popa, electrician. Linia ferată are o lungime de 39 de kilometri şi face legătura magistralelor de transport: Bucureşti-Piteşti- Piatra Olt-Sibiu şi Bucureşti-Braşov-Sibiu-Arad-Curtici. Ruta scurtează distanţa între Bucureşti şi Sibiu cu 107 kilometri.

Râmnicu Vâlcea



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite