UPDATE Blestemul căii ferate din Râmnicu Vâlcea. Trei oameni călcaţi de tren în aceeaşi zonă, în mai puţin de-o lună

UPDATE Blestemul căii ferate din Râmnicu Vâlcea. Trei oameni călcaţi de tren în aceeaşi zonă, în mai puţin de-o lună

Imagine generică

Miercuri seara o persoană a decedat după ce a fost lovită de un tren Săgeata albastră. Accidentul s-a întâmplat în cel mai mare cartier al municipiului Râmnicu Vâlcea. Este al treilea eveniment feroviar petrecut în mai puţin de o lună, în aceeaşi zonă.

Update, ora 19.00 Persoana lovită de tren avea 37 de ani şi era din Râmnicu Vâlcea. Potrivit poliţiştilor vâlceni este vorba despre un accident nu o sinucidere. 

- ŞTIREA INIŢIALĂ - 

Un bărbat a fost călcat de tren în această seară. Din primele verificări, reiese că acesta nu s-a asigurat când s-a angajat în traversarea căii ferate. Bărbatul a decedat. Nu i s-a stabilit încă identitatea. 

Traficul feroviar nu a fost afectat. Incidentul s-a produs în zona prevăzută cu bariere.
 
Primul accident s-a petrecut pe data de 11 octombrie. O femeie care a traversat calea ferată, în plină zi, la câţiva metri de barierele din Ostroveni, a fost lovită în plin de un tren de persoane. Anchetatorii au tras concluzia că femeia nu a auzit şi nici nu a văzut trenul, deşi conductorii semnalizează sonor prezenţa lor ori de câte ori se apropie de barieră. 
 
Apoi, în urmă cu 11 zile, în aceeaşi zonă, un bărbat, de 52 de ani, din comuna Şirineasa, s-a aruncat în faţa trenului. S-a descoperit ulterior că sinucigaşul suferea de afecţiuni medicale grave care l-au determinat să-şi încheie socotelile cu viaţa în acest fel. Într-un buzunar s-a găsit un bilet de adio. 
 
Municipiul Râmnicu Vâlcea este unul dintre puţinele oraşe în care calea ferată străbate oraşul de la un capăt la altul, prin interiorul său. Zeci de mii de oameni traversează zilnic calea ferată de cel puţin două ori pe zi, pe jos sau cu maşina, pentru a ajunge la serviciu, şcoală, în centrul oraşului, la spital sau alte instituţii.
 
Zilnic, nervii şoferilor care pierd minute în şir la bariere sunt întinşi la maxim. Mulţi pietoni traversează calea ferată prin locuri neamenajate, mare parte fiind copii.
 
În zeci de ani, nu s-au construit decât trei traversări pe sub calea ferată şi una peste calea ferată, pentru cea pietonală plătindu-se milioane de euro, din fonduri europene, dar aceasta n-a fost utilizată niciodată de când a fost finalizată construcţia. 
 
Mai mult, nici una dintre trecerile peste calea ferată, de pietoni sau semnalizată cu bariere pentru maşini, nu este luminată prea bine pe timp de noapte, iar altele nu au pic de lumină.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: