Concurs pentru crearea unui brand al oraşului Ploieşti

0
Publicat:
Ultima actualizare:

În perioada 11-12 septembrie, Ploieştiul devine centrul cultural al ţării. Tineri cu vârste între 15-23 ani, elevi din liceele ploieştene şi studenţi ai Universităţii Petrol - Gaze vor participa la o serie de traininguri şi workshopuri ce au ca temă cultura şi tradiţiile româneşti, dar şi noţiunea de brand. 

Cei 60 de tineri participanţi la conferinţă se vor întrece la un concurs de creaţie al cărui obiectiv va fi crearea unui brand pentru oraşul Ploiesti. Seminariile şi trainingurile la care participă tinerii sunt livrate de traineri străini şi membrii AIESEC care deţin cunoştinte în acest domeniu.

Conferinţa de Branding organizată AIESEC Ploiesti are ca scop îmbunătăţirea imaginii Ploieştiului.

Ploieşti



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite