UPDATE Banca dezvăluie cum au dispărut cei 100.000 de euro din contul piteșteanului

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Un piteștean a depus o plângere la Poliția Argeș după ce a constat, luni seară, lipsa sumei de 100.000 de euro din contul său, fără ca el să semneze, să fie prezent sau să împuternicească pe altcineva să facă o astfel de tranzacție.

23 decembrie UPDATE Banca dezvăluie cum au dispărut cei 100.000 de euro din contul piteșteanului

Reprezentanții Băncii Transilvania au emis un comunicat de presă în care susțin că banii au fost retrași din cont, în mod legal, de un membru al familiei piteșteanului.

“În legătură cu subiectul referitor la sesizarea clientului băncii noastre, în Piteşti, menţionăm că toate operaţiunile derulate au fost desfăşurate în conformitate cu regulamentele şi normele în vigoare, Banca Transilvania procedând corect în relaţia cu clienţii săi. Banii în discuţie au fost transferaţi de împuternicit, în baza semnăturii autorizate, conform legii.

Considerăm că aspectele sesizate au de-a face exclusiv cu neînţegeri familiale ale clientului, iar acest subiect este de natură particulară, personală, neavând legătură în niciun fel cu tranzacţiile bancare.

Mai mult, pentru a clarifica aspectele în discuţie, inclusiv onestitatea intenţiilor  reclamantului în acest caz, banca a iniţiat demersurile legale către autorităţile abilitate”, se precizează în comunicatul de presă.

22 decembrie 2011 100.000 de euro au dispărut din contul unui piteștean

Bărbatul, care nu a vrut să-și facă public numele, îi consideră vinovații de fraudă pe angajații bănci și a cerut să-i fie restituiți banii.  D.C. a constatat lipsa banilor când a fost să retragă o parte din bani pentru o excursie și pentru a participa la o licitație, intenționând să facă și o altă depunere.

„Am cerut să scot o sumă de bani, pentru a plăti o excursie, dar şi pentru a participa la o licitaţie, şi am constatat că nu mai sunt în cont cei 100.000 de euro. La acest cont nu mai avea acces absolut nimeni, nu am dat împuternicire nimănui să-l acceseze, nici măcar soţiei mele. Cel care a scos banii este vinovat de fals şi uz de fals, însă nu el este principalul vinovat, ci angajatul băncii, care a permis efectuarea unei asemenea operaţiuni”, a declarat păgubitul.

Bărbatul și-a angajat un avocat pentru a-și recupera banii.  „Am fost cu clientul meu la sediul băncii, dar nu i s-a spus nimic concret, s-a făcut o referire la termenul legal de 30 de zile în care să ni se comunice ceva oficial. În această situaţie o să procedăm la formularea de plângeri penale împotriva băncii şi a salariaţilor vinovaţi de această situaţie, iar la poliţie deja am făcut plângere pentru fals şi uz de fals împotriva celui care a scos aceşti bani“, spunea avocatul Mihai Constantin.

Declaraţiile păgubitului și ale avocatului său sunt ușor contradictorii în ceea ce priveşte modul în care a fost descoperit faptul că banii nu mai sunt în cont şi în privinţa scopului pentru care ar fi vrut să retragă suma. Reprezentanţii băncii au refuzat să comenteze acuzaţiile aduse de client, dar surse neoficiale susțin că banii au fost depuși într-un cont comun și au fost retrași de tatăl reclamantului.

Polițiștii vor efectua cercetări pentru a afla cu exactitate cum a dispărut suma de 100.000 de euro din contul piteșteanului.

Piteşti



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite