Sute de locuri de muncă puse la bătaie de Groupe Renault România

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Groupe Renault România recrutează în această perioadă 400 de noi angajaţi pentru Bucureşti, Titu şi Mioveni, urmând ca până la sfârşitul anului echipei grupului să se mai alăture alte 450 de persoane. Este vorba de posturi în activităţi precum: Research&Development (R&D), Servicii de business (BPO), Fabricaţie, Calitate, Financiar şi Achiziţii.

„Suntem 17.700 şi ne antrenăm pentru viitor, punând pasiunea în centrul recrutărilor noastre. Candidaţii de care avem nevoie, în plus de specializările şi experienţele necesare, trebuie să fie conduşi de pasiunea pentru auto. Domeniu care se transformă cu viteză. Vehiculele viitorului vor fi hibride, electrice, conectate şi autonome. Planul de recrutare în 2018 vizează atragerea a 850 de angajaţi noi. Inserţia profesională ne preocupă, iar relaţiile pe care le dezvoltăm cu cele 15 universităţi din ţară, sunt esenţiale în integrarea generaţiilor viitoare. 30% din cei 1.800 de stagiari ai programului „Drive your Future”, care au ales să cunoască, din perspectivă practică, Groupe Renault România, ne sunt astăzi colegi”, a declarat Dana Oprişan, director Resurse Umane.

Pentru activitatea de Fabricaţie vehicule (platforma industrială de la Mioveni -Argeş, unde lucreată14 mii din cei 17,7 mii de angajaţi ai Grupului Renault România, compania caută specialişti cu profil tehnic, experienţă în automatizare şi audit performanţă industrială.

Referitor la activitatea de R&D, compania oferă oportunităţi de dezvoltare adresate inginerilor auto, cu profil educaţional tehnic. Candidaţii trebuie să aibă experienţă în concepţie şi dezvoltare proiecte (domeniul mecanică, elctrică/electronică, caroserie vehicul şi echipamente design). În plus, aceştia trebuie să fie utilizatori de aplicaţii informatice specifice industriei auto (CATIA, MATLAB, SIMULIK).

În ceea ce priveşte serviciile de Business, posturile disponibile vizează activităţile de supply chain, post-vânzare şi studii de piaţă. Sunt căutaţi candidaţi cu experienţă în aceste domenii, care să fie în egală măsură şi buni utilizatori ai aplicaţiilor informatice, să aibă cunoştinţe de gestionare şi dezvoltare baze de date.

Şi în echipele departamentelor calitate, financiar şi achiziţii se fac angajări. Pentru acestea, sunt necesare studii tehnice şi economice, experienţă în calitate şi audit furnizori, dar şi competenţe de analiză costuri şi performanţă economică. Dincolo de cerinţele specifice domeniului, candidaţii trebuie să cunoască limbile engleză sau franceză. Posturile disponibile sunt publicate pe website-ul grupului. Oferta a fost prezentată şi în cadrul târgului de carieră „Angajatori de Top”, desfăşurat pe 23 şi 24 martie la Bucureşti, iar în cele două zile de târg s-au strâns peste 950 de candidaturi. 

Aflat în centrul gamei Global Access (din care fac parte modelele Dacia, produse pe platforma industrială de la Mioveni), Grupul Renault România e lider pe piaţa locală cu mărcile Dacia şi Renault.  

Piteşti



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite