Primele imagini cu Dacia Lodgy pe linia de montaj din Maroc

Primele imagini cu Dacia Lodgy pe linia de montaj din Maroc

Dacia Lodgy la finalul liniei de Montaj General

În cadrul vizitei la Uzina Renault din Tanger, jurnaliștii au putut fotografia monovolumul Dacia Lodgy în mai multe etape de fabricare. De la secția Presaj, unde bucățile de tablă iau forma aripilor, a ușilor, a capotelor etc., la Caroserie, unde forma mașinii prinde contur, la Vopsitorie și apoi la linia de montaj unde sunt adăugate toate piesele care formează produsul finit.

Ştiri pe aceeaşi temă

Mai jos vă prezentăm câteva imagini din cadrul procesului de fabricare a Daciei Lodgy la Uzina Renault din Tanger, Maroc.



Click pe poze pentru Galeria Foto


Fabrica Renault din Tanger a fost inaugurată joi, 9 februarie. Aici vor fi produse modelul de familie Lodgy si un mic vehicul utilitar, care va fi disponibil si in versiunea de vehicul de persoane.  Reprezentanții Renault estimează că anul acesta la fabrica din Tanger vor fi produse 60-70.000 de mașini, capacitatea aceasteia urmând să crească la 170.000 de autovehicule, iar odată cu punerea în funcțiune a celei de-a doua linii de producție, din 2013 capacitatea uzinei se va extinde la 400.000 de unități pe an.

Lodgy va fi produs în Maroc întrucât fabrica Dacia de la Mioveni lucrează la capacitate maximă. Dacia Lodgy este fabricată în proporție de 40% cu piesele din Maroc, iar restul de 60% din componentele folosite sunt furnizate din România, Spania și Franța

"În Tanger, o parte din furnizori vor fi cei cu care deja lucrăm în Casablanca. Am lucrat şi cu furnizori locali. Unii dintre furnizorii prezenţi la Piteşti ni se vor alătura, mai ales pentru producţia unor piese mari", a spus Arnaud Deboeuf, Director Program Entry. Printre componentele importate se numără motoare pe benzină și cutii de viteze produse la Mioveni și motoare pe motorină, produse în Spania, precum și alte componente fabricate în Franța.

Modelul de familie Lodgy a intrat în producția de serie pe 21 ianuarie 2012, cadența fiind deocamdată de 30 de mașini pe oră, însă în scurt timp aceasta se va dubla. Mașina utilară este încă în faza de preserie, iar cel de-al treila vehicul Dacia fabricat în Tanger, versiunea pentru pasageri a minivanului va fi lansat în a doua parte a anului, având la bază platforma Entry M0.


Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: