VIDEO „Zombie“ de Oradea. Un nou drog face ravagii printre tineri, paralizându-le mâinile şi picioarele

VIDEO „Zombie“ de Oradea. Un nou drog face ravagii printre tineri, paralizându-le mâinile şi picioarele

Foto: captură Facebook

Imagini cu tineri înţepeniţi în poziţii nefireşti pe străzile Oradei au fost postate în ultimele zile pe reţelele sociale, internauţii susţinând că aceştia ar fi consumat un nou drog, extrem de nociv, care le paralizează temporar mâinile şi picioarele, transformându-i în "zombie".

Ştiri pe aceeaşi temă

Una dintre înregistrările „rostogolite” pe internet, este de duminică, şi prezintă trei tineri, în trafic, în apropierea unui centru comercial de pe Bulevardul Decebal. Unul dintre ei este căzut pe trotuar, altul - într-o poziţie ciudată, în semişezut, în timp ce al treilea se clatină pe şosea, punându-şi viaţa în pericol. 
 
Medicii chemaţi de urgenţă de un martor, i-au mai găsit, însă, doar pe doi dintre ei. "Unul a refuzat să fie transportat la spital. Cel de-al doilea, un tânăr de 21 ani, a fost adus la Unitatea de Primire a Urgenţelor din Spitalul Clinic Judeţean Oradea. Era conştient, cooperant. A stat aici până când şi-a revenit, dar a refuzat internarea", a declarat, luni, purtătorul de cuvânt al UPU-SMURD Bihor, dr. Alexandru Mateoc. 
 
Tânărul care a rămas în zonă a fost reperat de un echipaj de jandarmi, asupra lui fiind găsite şi "materiale vegetale", ridicate şi predate Brigăzii de Combatere a Criminalităţii Organizate Oradea.
 
Înregistrarea de duminică nu este, însă, singura. În ultimele săptămâni, pe Facebook a mai apărut un alt filmuleţ, dar şi o fotografie, cu tineri drogaţi, care stau nemişcaţi în poziţii nefireşti au fost realizate într-un alt cartier din Oradea, internauţii bănuind că toţi sunt victimele unui nou drog intrat în Oradea, extrem de puternic, denumit K2.

 
Potrivit specialiştilor, consumatorii care experimentaseră astfel de droguri prezintă simptome bizare, de la confuzie până la nebunie, pentru că le atacă receptorii din creier, paralizându-le temporar mâinile şi picioarele, transformându-i în nişte "zombie". Drogul poate provoca, însă, probleme grave, pe fondul scăderii tensiunii arteriale şi a ritmului cardiac, provocând comă, cedarea rinichilor şi convulsii.
 
Procurorii DIICOT Oradea, chestionaţi de Adevărul.ro, susţin, însă, că până în prezent, în cauzele instrumentate, nu au întâlnit astfel de substanţe. 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: